Emaitzak: 6
2012 | ||
Zentzu horretan, Bernaras, Jauregizar, Soroa, Ibabe eta De las Cuevas ek (2012) Lehen Hezkuntzako tutoreentzat depresioa detektatzeko baliagarria izan daitekeen behaketa tresna bat eraiki dute. Tresna horrek egia gezurra erako 14 item ditu eta 8 | urte bitarteko haurrengan depresio sintomak detektatzeko erabilgarria da. | |
Jakina denez, gaitasun sozioemozionalak sustatzeak (esaterako, norbere eta besteen emozioen ezagutza, emozioen ulermen eta erregulazioa, autoestimua, automotibazioa, enpatia gaitasuna, gatazken kudeaketa, trebetasun sozialak, etab.) gizakion ongizatean onura ikaragarriak dakartza eta zorionez eskolan gero eta gehiago erabiltzen dira halako materialak. Merkatuan topa daitezkeen materialen artean aipagarrienetariko bat da 2008 urtean Gipuzkoako Foru Aldundiak 3 | urte bitarteko haur eta gazteen adimen emozionala garatzeko argitaratu zituen material pedagokikoak (horiei buruzko informazioa www.emozioak.net webgunean aurki daiteke). Esparru berean, azpimarragarria da Bisquerra k adimen emozionalari dagokionez urteetan egindako lana, kaleratu duen material berriena 2011 urtekoa delarik hain zuzen ere. | |
2020 | ||
Lehenik, 6 eta 9 | urte bitarteko haurren ezaugarri fisiko, intelektual eta psikologikoak aintzat hartuta, haurren gaitasunak ezagutarazi eta ezaugarrituko dira. Ezinbesteko pausoa izango da eskualdeko kultura ondarearekin loturiko jarduerak diseinatzeko erabiliko ditugun irizpideak finkatzeko. | |
2022 | ||
Ikerketa honen helburu nagusia 8 eta 12 | urte bitarteko haurrengan gainpisuaren eta obesitatearen arteko erlazioa aztertzea izan zen, zenbait aldagai soziodemografiko, psikologiko eta emozional kontuan izanik. Lagina Debagoieneko Lehen Hezkuntzako hirugarren eta seigarren mailetako 1.937 aurrenerabek osatu zuten. | |
Horietako bat da Galtzagorri Elkartea, zeinak, besteren artean, Bularretik Mintzora egitasmoa jarri zuen martxan 2008an. Sortu zen une beretik helburutzat izan du 0 | urte bitarteko haurren irakasleei, hezitzaileei eta gurasoei haien garapenean laguntzeko haur literaturako baliabideak eskaintzea, eta hala, haurrengan irakurketa ohiturak sustatzea. Zabalkunde handiko egitasmoa izanik, funtsezkoa iruditzen zitzaigun halako praktikek izan ditzaketen indarguneak eta erronkak identifikatzea, horrek, besteak beste, etorkizunera begirako antzerako egitasmoak eraikitzeko aukerak zabal ditzakeelako. | |
Wikipediaren barruan dago Txikipedia4, edukiak 8 | urte bitarteko haur eta gazteentzat egokituta eskaintzen dituen euskal entziklopedia. Eta Txikipediaren erabilera da ikerketa honen esparruetako bat, Txikipedian unibertsitateko irakaslegaiek argitaratutako sarrera jakin batzuen egokitasuna eta eraginkortasuna neurtzea izan baitu helburu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
urte | 6 (0,04) |
Lehen forma
urte | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Uztaro | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
urte bitarteko | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
urte bitarteko haur | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |