Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 17

2013
‎Iritsi da zuen unitateko zeregina osatzen hasteko unea. Gogoratuko duzuen bezala, lehenbiziko lana arkeopuzzlearen atzealdean ipiniko diren objektuen fitxak osatzea da, garaiari buruz ahal duzuen informazio gehiena biltzeko.
‎Aurreko jardueran, XX. mende hasierako bizimoduaren berri jakin dugu margolan batean oinarrituta. Guk ere antzeko zerbait egingo dugu eskuartean duzuen unitatean.
‎M15 mugimendua. Ikusiko duzuen bezala, lotura zuzena du unitatean izango duzuen erronkarekin. Has gaitezen, bada! 1 Azken urteetan, komunikabideetan ikusten ari gara herritar suminduek egiten dituzten manifestazioak eta kanpaldiak.
‎skuartean duzun unitate berriarekin hasteko, unitatean kokatu eta aurrezagutzak arakatzea behar beharrezkoa da. Horrek guztiak asko lagunduko dizu abiapuntua finkatzen eta aurrera begira egin beharrekoak planifikatzen.
‎Batzuetan urri, besteetan ugari... duzu unitatearen izenburua, irudiak ere adierazgarriak dira& Gauza gutxi, baina zenbat informazio!
‎1 Datuak egituratzeari buruz ikasitakoa baliatuz, talde txikitan, ikerketa estatistikoaren datuak antolatzen eta kontatzen hasi behar duzue, eta, txosten estatistikoaren hirugarren atala osatu. Horretarako, zuen unitatearen aurreko atalean jasotako datuak baliatu eta haiek ordenatu, eta maiztasun tauletan antolatu behar dituzue.
‎1 Informazioa eskuratzeari amaiera eman diozu, eta, unitatearen hasieran planifikatutakoa kontuan hartuz, dagoeneko urrats handia egina duzu unitatean lortu nahi zenuena lortzen. Aurrera jarraitu baino lehen, ordea, komeni zaizu atal honetan ikasitakoaz hausnartzea.
‎Gizakiaren bizi funtzioak eta bizi ohiturek geure gorputzean duten eragina aztertu dituzu. Orain, ikasitakoaren inguruan hausnartu behar duzu unitatearen hasieran planifikatutakoa kontuan hartuz.
2014
‎Esku artean duzuen unitatearen eskakizunari ongi erantzuteko, ezinbestekoa da zeregina eta hori betetzeko egin beharreko lanak definitzea. Hori lortzeko, eztabaidatu taldean galdera hauei buruz.
‎Orain arte, ikasitakoa errepasatzen aritu gara. Oraingoan, esku artean duzuen unitatearen eskakizunari ongi erantzuteko, ezinbestekoa da zeregina eta hori betetzeko egin beharreko lanak definitzea. Horretarako, adostu itzazue egin beharrekoak eta ikasi beharrekoak.
‎3 Zer eskatzen zaizuen jakinda, eskaerari erantzuteko egin eta ikasi beharrekoak zehaztuko dituzue. Har ezazue kontuan, beste unitateetan ez bezala, narrazio digitala ez duzuela unitatean zehar egingo, aitzitik, unitatean zehar ikasten joango zarete unitate amaieran narrazio digitala osatzeko.
2016
‎Amaitzear duzu unitatea eta aurreko integrazio jarduera konplexuan nola moldatu zaren adieraziko duzu. Horretarako, egin gogoeta bakarka, eta bete taula hau.
‎Nor nork eta nor nori nork saileko aditzei lotutakoak Emandako azalpenek lotura badute identifikatutako akatsekin. (K) Emandako azalpenek lotura badute unitatean ikasitakoarekin. (K) Emandako azalpenak ulergarriak badira.
‎Erronka ederra duzue unitate honetan: enpresa iraunkor bat eratzea!
‎4 Zuen kanpaina ahalik eta ondoen antolatzeko, zer ikasi behar duzu unitatean?
2017
‎Amaitzear duzu unitatea. Aurreko integrazio jarduera konplexuan nola moldatu zaren zehaztu behar duzu.
‎Bi aldagaien arteko erlazioa neurtzea erabakiak hartzeko lagungarria izaten da askotan.Ibilbide horretan baliabide digitalek ere asko laguntzen dute, oso emankorrak baitira datuak biltzeko, ordenatzeko, kuantifikatzeko eta irudikatzeko eta baita parametro estatistikoak kalkulatzeko ere. Hori guztia zain duzu unitate berri honetan! 1 Kokatze jardueraModa kontuetan ere, matematika nagusiEgin ezazue jarduera, talde txikitan lan eginez.1 Irakur ezazue unitaterako proposatzen zaizuen hasierako egoera. Ondoren, erantzun honako galdera hauei: a) Noiz esan ohi da zerbait modan dagoela, b) Zerk eragin dezake produktu batek merkatuan arrakasta lortzea, c) Zer faktore hartu behar dira kontuan arropa bat diseinatzerakoan, d) Moda kontuetan ere matematika nagusi dio jardueraren sarrerak.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia