2013
|
|
Iritsi da
|
zuen
unitateko zeregina osatzen hasteko unea. Gogoratuko duzuen bezala, lehenbiziko lana arkeopuzzlearen atzealdean ipiniko diren objektuen fitxak osatzea da, garaiari buruz ahal duzuen informazio gehiena biltzeko.
|
|
Aurreko jardueran, XX. mende hasierako bizimoduaren berri jakin dugu margolan batean oinarrituta. Guk ere antzeko zerbait egingo dugu eskuartean
|
duzuen
unitatean.
|
|
M15 mugimendua. Ikusiko duzuen bezala, lotura zuzena
|
du
unitatean izango duzuen erronkarekin. Has gaitezen, bada! 1 Azken urteetan, komunikabideetan ikusten ari gara herritar suminduek egiten dituzten manifestazioak eta kanpaldiak.
|
|
skuartean
|
duzun
unitate berriarekin hasteko, unitatean kokatu eta aurrezagutzak arakatzea behar beharrezkoa da. Horrek guztiak asko lagunduko dizu abiapuntua finkatzen eta aurrera begira egin beharrekoak planifikatzen.
|
|
Batzuetan urri, besteetan ugari...
|
duzu
unitatearen izenburua, irudiak ere adierazgarriak dira& Gauza gutxi, baina zenbat informazio!
|
|
1 Datuak egituratzeari buruz ikasitakoa baliatuz, talde txikitan, ikerketa estatistikoaren datuak antolatzen eta kontatzen hasi behar duzue, eta, txosten estatistikoaren hirugarren atala osatu. Horretarako,
|
zuen
unitatearen aurreko atalean jasotako datuak baliatu eta haiek ordenatu, eta maiztasun tauletan antolatu behar dituzue.
|
|
1 Informazioa eskuratzeari amaiera eman diozu, eta, unitatearen hasieran planifikatutakoa kontuan hartuz, dagoeneko urrats handia egina
|
duzu
unitatean lortu nahi zenuena lortzen. Aurrera jarraitu baino lehen, ordea, komeni zaizu atal honetan ikasitakoaz hausnartzea.
|
|
Gizakiaren bizi funtzioak eta bizi ohiturek geure gorputzean duten eragina aztertu dituzu. Orain, ikasitakoaren inguruan hausnartu behar
|
duzu
unitatearen hasieran planifikatutakoa kontuan hartuz.
|
2014
|
|
Esku artean
|
duzuen
unitatearen eskakizunari ongi erantzuteko, ezinbestekoa da zeregina eta hori betetzeko egin beharreko lanak definitzea. Hori lortzeko, eztabaidatu taldean galdera hauei buruz.
|
|
Orain arte, ikasitakoa errepasatzen aritu gara. Oraingoan, esku artean
|
duzuen
unitatearen eskakizunari ongi erantzuteko, ezinbestekoa da zeregina eta hori betetzeko egin beharreko lanak definitzea. Horretarako, adostu itzazue egin beharrekoak eta ikasi beharrekoak.
|
|
3 Zer eskatzen zaizuen jakinda, eskaerari erantzuteko egin eta ikasi beharrekoak zehaztuko dituzue. Har ezazue kontuan, beste unitateetan ez bezala, narrazio digitala ez
|
duzuela
unitatean zehar egingo, aitzitik, unitatean zehar ikasten joango zarete unitate amaieran narrazio digitala osatzeko.
|
2016
|
|
Amaitzear
|
duzu
unitatea eta aurreko integrazio jarduera konplexuan nola moldatu zaren adieraziko duzu. Horretarako, egin gogoeta bakarka, eta bete taula hau.
|
|
Nor nork eta nor nori nork saileko aditzei lotutakoak Emandako azalpenek lotura badute identifikatutako akatsekin. (K) Emandako azalpenek lotura
|
badute
unitatean ikasitakoarekin. (K) Emandako azalpenak ulergarriak badira.
|
|
Erronka ederra
|
duzue
unitate honetan: enpresa iraunkor bat eratzea!
|
|
4 Zuen kanpaina ahalik eta ondoen antolatzeko, zer ikasi behar
|
duzu
unitatean?
|
2017
|
|
Amaitzear
|
duzu
unitatea. Aurreko integrazio jarduera konplexuan nola moldatu zaren zehaztu behar duzu.
|
|
Bi aldagaien arteko erlazioa neurtzea erabakiak hartzeko lagungarria izaten da askotan.Ibilbide horretan baliabide digitalek ere asko laguntzen dute, oso emankorrak baitira datuak biltzeko, ordenatzeko, kuantifikatzeko eta irudikatzeko eta baita parametro estatistikoak kalkulatzeko ere. Hori guztia zain
|
duzu
unitate berri honetan! 1 Kokatze jardueraModa kontuetan ere, matematika nagusiEgin ezazue jarduera, talde txikitan lan eginez.1 Irakur ezazue unitaterako proposatzen zaizuen hasierako egoera. Ondoren, erantzun honako galdera hauei: a) Noiz esan ohi da zerbait modan dagoela, b) Zerk eragin dezake produktu batek merkatuan arrakasta lortzea, c) Zer faktore hartu behar dira kontuan arropa bat diseinatzerakoan, d) Moda kontuetan ere matematika nagusi dio jardueraren sarrerak.
|