Emaitzak: 8
2002 | ||
| Ditugun Unibertsitateek ez diete erantzuten gizartehonen gehiengoak eskatzen duen beharrei, aitzitik, interes pribatu, merkantilista eta atzerriko kulturei egiten diete men. Jauzi kualitatiboa eman beharrean gaudela uste du LABek. | |
Lehenik eta behin, aipatu beharra | dugu Unibertsitatea ez dela Sortzen Ikasbatuazen lan esparrua, irakaskuntza ez unibertsitarioaren eremuan burutzen baitugu geure eguneroko eginkizuna. | |
2006 | ||
Ikasketa zientifikoak egiten dituzten unibertsitarioen kasuan, inkestaren arabera, %36k bakarrik adierazi du ikerkuntzan aritzea gustatuko litzaiokeela; gainerakoek, berriz, ideia hori baztertzen dute, unibertsitateak pizgarri ekonomikorik, baliabide materialik eta malgutasunik ez duelako. Bokazioz karrera aukeratu zutenen erdiek baino gehiagok uste | dute unibertsitateak ez dituela ikasleak behar bezala prestatzen bizitza profesionalerako. % 66ren iritziz, prestakuntza orokorra da, eduki teoriko handiekin;% 30en iritziz, berriz, ikasketak ongi bideratuta daude aukera profesionaletara. | |
Erdiek, ikasteaz gain, kirolak egiten dituzte, eta kontzertuek eta txangoek zaletasunak dituzte beren denbora librean. Bokazioz aukeratu zutenen erdiek uste | dute unibertsitateak ez dituela behar bezala prestatzen bizitza profesionalerako. BBVA Fundazioaren Gizarte Azterlanen eta Iritzi Publikoaren Unitateak egindako inkestaren datuen arabera, etorkizuneko profesionalen %12, 4 bakarrik dago prest bere kontura enpresa bat sortzeko. | |
2009 | ||
Uste | dut unibertsitaterik gabe ez dagoela etorkizunik eta, horretaz gain, bizimodu bat ere izan da. Unibertsitatetik kanpo ahalegin txiki batzuk egin ditut, baina munduan egiteko dauden gauza guztien artean, ederrena jakintza sortzea eta transmititzea da. | |
2013 | ||
Euskal Herrian egun | ditugun unibertsitateek ez dute betetzen euskararen hegemonia gune edo dentsitate gune batek potentzialki beteko lukeen tokia. Gehiago edo gutxiago dinamika elebidunetara hurbiltzen diren unibertsitateak ditugu. | |
2018 | ||
Beldurra ematen digu nahi | dugun unibertsitatean ez sartzeak. | |
2022 | ||
Unibertsitatea gizarteko kulturaren egoitza eta motor irudikatzen duen ideal humanistaren alde egiten dute, hautematen baitute gaur egungo eraldaketetan asmo kulturazale hori traizionatzen eta deuseztatzen ari dela. Dena dela, egun enpresek menderatuta | duten unibertsitateak ez gaitu engainatu behar galdutako askatasunen irudi nostalgikoekin: unibertsitate kulturazalea burgesia mendebaldarraren erreminta bat zen, ‘kulturan’ baitzuen gizarte hegemoniarako ondare eta iturri nagusia. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 8 (0,05) |
Lehen forma
dute | 2 (0,01) |
Ditugun | 1 (0,01) |
ditugun | 1 (0,01) |
dugu | 1 (0,01) |
dugun | 1 (0,01) |
dut | 1 (0,01) |
duten | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
Jakin | 2 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Jakin liburuak | 1 (0,01) |
Open Data Euskadi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan unibertsitate | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan unibertsitate ez | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |