Emaitzak: 8
2012 | ||
hondartza (harea aldizka garbitu eta desinfektatu egin behar da), objektu handiak dauzkan eremua (objektuak haurrak sartu, altxatu edo kulunkatu ahal izateko modukoak izango dira) eta etxe edo zubiaren antzeko leku estalia. Haurrek, geletan bezala, gauzek beren lekua | dutela ulertu behar dute (ezin da harea leku batetik bestera eraman), horregatik, ondo zehaztutako lekuak izan behar dute (zehazteko, adibidez, lurrean marrak margotu daitezke). | |
2013 | ||
Liburu honetako unitate bakoitzean, hasierako kasu praktiko bat dago, lan jarduerarekin zerikusia duen egoera bat planteatzen duena eta lan unitatearen edukiari lotua dagoena. Ikasi behar duzunak zertarako balio | duen uler dezazun pentsatuta dago. Hasierako egoera batez eta kasuaren azterketa batez osatuta dago. | |
Industrian, automatismo kableatuak oso konplexuak izan daitezke; beraz, haien eskemak ere halakoak izango dira. Batera irudikatuko balira, muntaketa eta mantentze teknikariak zailtasun handiak | lituzke ulertzeko. | |
2015 | ||
Pertsona adingabeak guraso ahala duten pertsonen menpe daude, uste baita adingabeak ez | duela ulertzeko gaitasun nahikorik. Horrela, babestu egiten dira haren interesak. | |
2017 | ||
Laguntza harremanean, profesionalak artatzen ari den pertsonaren egoera eta zailtasun hori nola bizi | duen ulertu du. Hala, gai izango da zailtasunei aurre egiteko eta gai hauekin lagunduko dio: | |
Ikusi dugu haurrek bereziki pairatzen dutela egoera traumatikoetan. Okerra ari gara arazoak edo zailtasunak ezkutatu ditzakegula eta haurrek gertatutakoa ezin | dutela ulertu edo haien sentimenduei ez diela eragiten pentsatzen badugu. | |
Kontura zaitezke galdetzen diozuna ez | duela ulertzen, hitzak ahoskatzea kosta egiten zaiola edo pentsamenduaren nahasmenak ez diola hitzaldi logiko bat osatzen uzten. Horrelakoetan, galdera oso errazak erabili dituzu, eta ahal bada, itxiak edo erdi itxiak, hitz batekin edo esaldi labur batekin erantzun daitezkeenak. | |
2018 | ||
Harekin lan bilerak egingo dira kirolaren terminologia eta jarduerak ikas ditzan. Entrenamenduaren programak aurretiaz emango zaizkio kirolariari, berak zer egin behar | duen uler dezan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 8 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
LANEKI | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan ulertu | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ulertu ezan | 2 (0,01) |
ukan ulertu behar | 1 (0,01) |
ukan ulertu gaitasun | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |