Emaitzak: 7
2001 | ||
Oraingo helburua, beraz, hizkuntzaren jakintza eta erabiltzeko gaitasuna hobetuz, xede hizkuntzaz ohiko edozein testuingurutan komunikatzean eroso sentitzea izango da, hau da, hiztun arruntak ohikoak | dituen testu guztiak erraztasunezjasotzeko eta ekoizteko gaitasuna izatea. | |
2002 | ||
Testuaren aukeraketari dagokionez, batzuei gaitza begitantzen zitzaien lanhori. Laguntza osoa eskaintzen genien gustuko zuten zerbait aurkitzeko: gaiak proposatu, asmatu ere egin zezaketela (hori kasu batean bakarrik burutu zen ikastaroaren bukaera aldera eta gure laguntzarekin), liburutegianaztertu.Prestatutako materialik ez geneukanez, eta nagusien mailari egokitutako materiala topatzea zaila denez, hari narratiboa | zuten testu guztietara zabaldu genuen aukera. Ondorioz, kasu batzuetan abesti eta poemak ereaukeratu zituzten. | |
2012 | ||
Ez | dugu testu guztia letra larriz idatzi behar, garrasika ari garela interpretatuko baita. Letra larriak beren hizkuntza funtziorako erabili behar dira soilik; alegia, izen berezien hasieran jartzeko eta esaldi eta paragrafoen hasierarako. | |
2015 | ||
Jarrai zitezkeen, besterik gabe, ikertzaile adituek egindako egokitzapenak. Batetik, ordea, oraingoz, ez da azaldu, beharra | duten testu guztietarako, bertsio egokiturik. Bestetik, gainera, aztertzaileok helburu eta irizpide desberdinez jokatzen dutenez, ez dute beti egokitzapen molde eta maila bera jarraitzen. | |
2017 | ||
Nahiko azkar jabetu ginen bere idazkeraren alderdi kurioso batez: batezbestekotik gorako maila zeukaten bidaltzen | zituen testu guztiek, baina distira berezia ateratzen zutenak, emozio malkoak ateratzen zizkigutenak, barrez leherrarazi, pertsona hobeak sentiarazi irakurtze hutsagatik... horiek beti ziren oso gustuko ez zituen gaien inguruko artikuluak irakurlearen esku utziko dut igartzea zein diren egileak hurrengo orrialdeetan aguantatzen ez dituen leku, pertsona eta animaliak. | |
2020 | ||
Kooperazio mailaren kasuan, aztergai | ditugun testu guztietan baieztatu dezakegu erabatekoa dela; hala ere, kasu honetan gainontzeko programetan baino mugatuagoa dela esan daiteke, elkarrizketa formal prototipiko batetik gertuago baitago. Jarraian ikusiko dugun moduan elkarrizketatuaren hitzek elkarrizketaren zentralitatea hartzen dute eta honek elkarrizketatzailearen kooperazio maila apur bat mugatzen du. | |
2022 | ||
Lumbung, bertzetik, Consonnik eta bertze zazpi argitaletxek kaleraturiko liburuaren titulua ere bada. Liburu kolektiboa, orotara zortzi argitaletxe, sei hizkuntza eta zazpi egileren lanak batzen dituelako; eta kolektiboa, auzolana | dutelako testu guztiek ardatz. Bere edizio propioa atera du argitaletxeetako bakoitzak, eta Harriet C. Brown fikziozko editorearen hitzaurrea ere badakarte. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 7 (0,05) |
Lehen forma
dituen | 1 (0,01) |
ditugun | 1 (0,01) |
dugu | 1 (0,01) |
dutelako | 1 (0,01) |
duten | 1 (0,01) |
zituen | 1 (0,01) |
zuten | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Booktegi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan testu | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan testu guzti | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |