Emaitzak: 6
2005 | ||
Bi urte ospatu gabe egon ondoren ekaina bukaeran alardeari berrekitearen aldeegingo | du talde batek. Bidasoa konpainian adibidez, eta bere kokapena ez galtzeko, soilik 11 pertsonak desfilatu zuten. | |
(...) Konstituzioaren ikuspegitik, ez dago zalantzan jartzerik Tradizional deituAlardeko konpainiak osatzen dituzten kideek biltzeko eta besterengandik bereiztenden talde bat, berezko izena, egitura eta antolakuntza | dituzkeen talde bat, osatzekoaukera, eta era berean, auziari abstraktuan helduz gero, Konstituzioan trabarik ezdute edukiko elkarte horiek, beren egituretatik abiaturik, alardearen ospakizunaktradizioa ulertzen duten moduan antolatu nahi badituzte. Halaz ere, beharrezkoa dakasu zehatzari eta haren inguruan gertatzen diren gorabehera bereziei ere heltzea, Konstituzioak ezagutu eta aitorturiko ahalmen horien araberako jarduna gehiegizkojarduna ote den ikusteko edo jardun hori Konstituzioak ere aitortzen eta bermatzendituen beste eskubide batzuen, eta horietakoa dugu sexuarengatik ez baztertuaizateko eskubidea? | |
2007 | ||
Eskola osomikrosistema garrantzitsua da haurraren bizitzan (Lopez eta Fuentes, 1994; Barretteta Buchanan Barrow, 2002; Buchanan Barrow, 2005). Mikrosistema horretansartzeak, besteak beste, honako aldaketa ekologiko esanguratsu hauek dakartza: alde batetik, ordura arte haurrak talde txiki batean (familian) zituen eragin trukeak; eskolan, berriz, talde handi batean gertatzen dira eragin truke horiek; bestetik, adinbatzuetako haur gutxi batzuek eta helduek osaturiko talde bateko kide izatetikheldu gutxi eta adin bertsuko haur asko | dituen talde batera pasatzen da; azkenik, berezko jarduerak egitetik araututa dauden jarduerak egitera igarotzen da (Bronfenbrenner, 1979). | |
2009 | ||
Azken joera horri erantzuteko, ordea, bada besteplanteamendu alternatibo bat egiten duen korrontea. Piluletatik ihesi, emakumeensexu arazoez beste ikuspuntu bat | duen talde batek dihardu, hain zuzen, sexuheziketaren bidea eta emakumeen espezifikotasuna azpimarratzen dituena (ikusiKaschak eta Tiefer, 2001). Ikuspegi tradizionaletik urruntzen den beste proposamen hau helarazi nahi diegu irakurleei orri hauetan. | |
2010 | ||
Enplegu tasa: enplegua | duten talde bateko kide aktiboen proportzioa.Ehunekotan adierazten da. Oro har, 16 urteko eta gehiagoko biztanleriariburuz kalkulatzen da. | |
2015 | ||
Ez ditu argitzen ikasleen ikaskuntzak zein neurritaraino hobetu ote diren. Ondorio sendoagoak ateratzeko, beharrezkoa litzateke kontraste talde bat erabiltzea, hau da, ohiko baliabideak erabiliz gai bera landu duen eta antzeko ezaugarriak | dituen talde bat. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan talde | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan talde bat | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |