Emaitzak: 6
2010 | ||
BOEn argitaratzen denetik, erakunde arautzaileak 20 eguneko epea irekiko du zirkulatzeko aurreproiektuari buruzko alegazioak egiteko. Proposamenak kontsulta publikoa egingo du, eta printzipio orokor gisa ezartzen du “negozio plan sendoa, koherentea eta hipotesi onargarriekin” izan behar | duela sare publikoak ustiatu edo komunikazio elektronikoko zerbitzuak eman nahi dituen edozein administrazio publikok (edo nagusiki administrazio publiko baten partaidetza duen enpresa batek). Gainera, kutxako fluxu positiboa sortu du denboraldi garrantzitsuan, bere jarduera bere dirusarreren bidez finantzatu du funts publikoetara jo gabe edo publizitatearen edo babesletzaren bidez lortutako baliabideen bidez. Era berean, bere telekomunikazio jarduerei dagozkien kontu bereiziak izan ditu, eta “neutraltasun, gardentasun eta diskriminaziorik ezaren printzipioen arabera jardun”. | |
2012 | ||
Edozein modutan, egoitzen kostua eta pentsioak ikusita, ordainketa partekatua ez da inoiz mauka izango. Altuegi jarriz gero, dirua | duenak sare publikotik alde egingo du, eta hori ez da inoren helburua. Oreka lortu behar da. | |
2014 | ||
Erriberan dago Martzilla. Eremu ez euskalduneko herria da, Nafarroako Gobernuaren arabera, eta, ondorioz, haurrek ez | dute sare publikoan euskaraz ikasteko aukerarik. Euskara Kultur Elkargoak antolatu mikroipuinen azken lehiaketan, ordea, A ereduko hamahiru ikastetxetako 123 ikaslek parte hartu dute. | |
2021 | ||
Haurren 2021 ikasturterako matrikulazioa gauzatu berri da Nafarroan. Lerro hauek idatzi orduko daturik ez | dugu sare publikoan zer gertatu den jakiteko. NIEko ikastoletan, beherakada nabarmena izan da, areago Iruñerriako ikastola handietan. | |
Jaurlaritzak burutzen duen" Ebaluazio Diagnostikoa" probak erakusten du oso lotuta daudela maila sozio-ekonomikoa eta eskola emaitzak, PISA probak argitasunez adierazten duen bitartean maila (sozio-ekonomiko) baxuko eskola publikoetan emaitzak okerragoak direla. Maila sozio-ekonomiko baxua | dutenek sare publikora jo behar duten bitartean, klase ertainekoek sare pribatu eta itunpekora jo ohi dute, Fernandez Enguitak dioen bezala, bereizteko," diferentziazio mekanismo" gisa. | |
2022 | ||
Baina ondoren sistema duala gainditzeko, hezkuntza eskumen guztiak izan behar genituzke Euskal Herrian, kasu honetan EAEn, eta itunak ez du aipatzen ez lurraldetasunik, ez eskumen auzirik. Edonola ere, titulartasun ezberdinetako ikastetxeen konfluentzia batetik heldu behar | genuke sare publiko bakarra osatzera. Guk argi dugu trantsizio bat izan behar dela, eta prozesuan itunak jar dezake eszenatoki berri bat, haiek Euskal Hezkuntza Zerbitzua deitutakoa: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ukan sare | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan sare publiko | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |