Emaitzak: 6
2010 | ||
Estimuluen aurreko aurre esposizio hutsak berauek hautemateko modua aldatzen du. Eleonor Gibson-en (1969) hitzetan, estimuluekin | dugun praktika edo esperientziak berauen hautematean aldaketa sakonak eta iraunkorrak sortzen ditu; fenomeno hau ikaskuntza pertzeptibo izendatua izan zen. Ikaskuntza pertzeptiboa ulertzeko beste modu bat Nicholas Mackintosh ek (2009), ikaskuntzaren teoriko garrantzitsuak? | |
2011 | ||
Bourdieu ren kontzeptua erabilita, subjektuen habitusa dela esan daiteke. Haiek jaso eta bere egiten duten modu berean, hedatu eta aldatu ahal | dute praktika arruntetan (kodea, azken buruan, praktiketan baino ez da). Subjektuek dute euren esku kodea aberastea edo kodea txirotzea. | |
2013 | ||
Errepublikak oso uzkur, zuhurregi, jokatu zuen euskaldunen asmo eta eskaera bidezkoen inguruan; eta EAE/ ANV oso posibilista aritu zen, akordioetara iristeko amore emateko prest. Entzuten eta irakurtzen diren hainbat interpretazio direla-eta, hausnarketa egin litzateke historia erabili eta manipulatu nahi izateko | ditugun praktikez eta ohiturez. Beharrezkoa da zentzuz jokatzea: | |
2014 | ||
Etnoturismoa oso gutxi garatu da Europan, baina arrakasta handia izan du Kanadan, Australian eta Ipar Amerikan. Kulturaeta geografia aniztasun izugarri handia dutenez gero, aipatutako eremuetan ondo egokitu dira aipagai | ditugun praktikak martxan jartzera. Turismo autoktonoak aukera zabala ematen die bisitariei: | |
2019 | ||
Herri ekimenen erronkak aztertzeko orduan ikusi bezala, nahiz eta ezberdintasunak sortzen dituzten ideologia dominanteetatik askatzeko sortuak diren mugimendu edo ekimenak izan, haien barruan, norbanako bezala oso barneratuak | ditugun praktikak etengabe erreproduzitzen direla ikusi ahal izan da. | |
2020 | ||
Unibertsitateen ezaugarri nagusietakoak haien konplexutasuna eta etengabeko aldaketarako joerak dira (Herrera eta Mohamed, 2014), eta hori ere kontuan izan behar da mentoretza programak aplikatzeko garaian. Izan ere, bertan lan egiten duten irakasleek irakaskuntza ikaskuntza prozesu esanguratsuak jarri behar | dituzte praktikan, eta normalean, Espainiako Estatuaren kasuan behintzat, irakasle hasiberriek ez dute zeregin horiek gauzatzeko nahikoa prestakuntza jasotzen (Herrera, Fernandez, Caballero eta Trujillo, 2011). Egoera horri irtenbidea emateko era aproposa da mentoretza prozesuak abian jartzea (Herrera eta Mohamed, 2014; Herrera, Fernandez, Caballero eta Trujillo, 2011). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Uztaro | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan praktika | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan praktika arrunt | 1 (0,01) |
ukan praktika etengabe | 1 (0,01) |
ukan praktika martxa | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |