2011
|
|
FAMILIETAN ESKU HARTZEA HEZIKETA MAILAN, INGURUNE FORMALETAN 77Familiak hezteko duen zeregina 78Familiaren hezkuntza ingurunea 78Heziketa estiloak 79Familia eta haur eskola 83Familiak eskolan
|
duen
parte hartzea eta konpromisoa 84Zentroetan parte hartzeko organismoak 84Parte hartzea, konpondu gabeko arazoa 87Parte hartzearen esperientzia hezitzaileak 87Familiarekiko komunikazioa 91Eguneroko komunikazioa 91Aldizkako komunikazioa 95Teknologia berriak, familiaren eta eskolaren arteko komunikazioarenzerbitzura 101Familiarekin zenbait egoeratan esku hartzea 102Egokitzapen denboraldiko esku hartz...
|
|
3.3 Familiak eskolan
|
duen
parte hartzea eta konpromisoa
|
|
Espainiako Konstituzioan jasota dago gurasoek, beren usteen arabera, seme alabentzako eskola hautatzean
|
duten
parte hartzea, eta hezkuntza zentroetan duten eguneroko parte hartzea. Funtsean, familiek zentroan parte har dezakete zentroko eskola kontseiluan duten ordezkaritzaren bidez, eta Ikasleen Guraso Elkartean (IGE) parte hartuz.
|
|
Hezkuntza komunitateak zentroan
|
duen
parte hartzeari buruzko guztia arautzen du LOEk. Hitzaurrean jartzen duenez,. Legeak herritar autonomoak, askeak, arduratsuak eta konprometituak prestatzeko oinarrizko baliotzat hartzen du parte hartzea.
|
|
Gurasoek hezkuntza zentroan
|
duten
parte hartzeari eta esku hartzeari buruz hitz egitean, ezin dugu alde batera utzi zenbait zentrok praktikan jarri duten esperientzia; hor, gurasoen parte hartzea ez ezik, komunitate osoarena ere lortzen da.
|
|
3.3 dokumentuaFamiliek hezkuntza sisteman
|
duten
parte hartzeari buruzko diagnostikoaFamiliaren parte hartzearen eta hezkuntzaren kalitatearen artean harreman zuzena dagoela badakigun arren. Kalitaterako eta Ebaluaziorako Institutu Nazionalak familiak eskolan duen parte hartzeari eta inplikazioari buruz 1997an egin zuen Espainiako hezkuntza sistemaren diagnostikoaren arabera?, familiako gurasoak oso gutxi erlazionatzen dira, eta ia ez dute konp... Ondorioak hauek dira: Gurasoek ez dute gogorik erakusten elkarteetan parte hartzeko, nahiz eta elkarte horiek. IGEak?
|
|
3.3 dokumentuaFamiliek hezkuntza sisteman duten parte hartzeari buruzko diagnostikoaFamiliaren parte hartzearen eta hezkuntzaren kalitatearen artean harreman zuzena dagoela badakigun arren. Kalitaterako eta Ebaluaziorako Institutu Nazionalak familiak eskolan
|
duen
parte hartzeari eta inplikazioari buruz 1997an egin zuen Espainiako hezkuntza sistemaren diagnostikoaren arabera?, familiako gurasoak oso gutxi erlazionatzen dira, eta ia ez dute konpromisorik hartzen beren seme alabek ikasten duten zentroekin lankidetzan aritzeko. Ondorioak hauek dira: Gurasoek ez dute gogorik erakusten elkarteetan parte hartzeko, nahiz eta elkarte horiek. IGEak?
|
2012
|
|
Gurasoek haur eskoletan
|
duten
parte hartzea era askotakoa da: nahiz eta esperientzia jakin oso interesgarriak badauden (ia beti gehiago hezitzaile bereziki sentiberen eskutik, erakundeak oro har garatutako proiektuei lotuta baino), ez daukagu ingurunera irekita aritzeko kultura instituzionalki errotua.
|
2016
|
|
Gizarte demokratikoek beharrezkoak
|
dituzte
parte hartzea eta zentzu kritikoa.
|
2017
|
|
Legeak zenbait arau orokor ezartzen ditu, interesdunek prozeduretan
|
duten
parte hartzeari buruzkoak. Besteak beste, interesdunek parte hartu behar duten instrukzio egintzak haiei erosoen zaien moduan egin behar dira, eta haien lanarekin edo betebehar profesionalekin ahal den neurrian bateragarri izateko moduan.
|