2005
|
|
Baina harekin ere jai, Gerenak baino kasu gutxiago ematen zion. Eta azkenean guri azaltzen zigun hasierako letrek hartara behartzen zutela, larritik
|
bazuten
P haiek guztiek, informazioa salgai eta erosgai.
|
2006
|
|
2000 urtean, Cambridgeko Matematiketako Clay Institutuak (Massachussets) milioi bat dolarreko saria eskaini zuen matematikak aspaldi konpondu gabe dauzkan zazpi arazori beren irtenbidea aurkitzen zizkienarentzat: Riemann-en hipotesia, konputazio teorikoaren zientziak
|
duen
P/ NP arazoa, fluido likatsuen dinamikari buruzko Navier-en eta Stokes-en ekuazioen ebazpenak... eta gisa horretakoak.
|
2014
|
|
Eta A ren etxera heldu bezain laster V k prakak eta kuleroak eranzten dizkio A ri, ohean etzanarazten du, eta alua miazkatzen miazten milikatzen hasten zaio, eta A k gogoan
|
du
P-ri nazka higuina enpagua ematen diola hori egiteak, horregatik ez diola inoiz egin, eta aldiz V zoratuta dago beraren alutik edateko, eta A k ezin dio utzi auhen intziri zizpuru hasperen oihu aldarri egiteari V ren aurpegia bere hankartean eta eskuak bularretan dituela, eta orro egin nahi du, aspaldiko partez orgasmo puta batera iritsi eta erruz zikindu gabeko plazera sentitu nahi du, bere gorp...
|
2015
|
|
d) Zer esan nahi
|
du
P (18, 0) puntuak?
|
|
Hirugarren zikloko proposamenetan, forma laukizuzenak proposatzen dituzten haurrek azalerari ematen diote perimetroaren balio bera (24c irudia): bigarren zikloan haur batek ere ez
|
du
P= A identifikazioa egin; aldiz, hirugarren zikloan, tasa hori% 13koa da. Esan den modura, bigarren eta hirugarren zikloko haurren artean dagoen ezberdintasun nagusia zera da, hirugarrenekoek prozedura gisa lantzen dutela azaleraren eta perimetroaren kalkulua, eta, horrela, zantzuak daude ondoko aierua esateko, hau da, prozesu horiek ondoko oztopo didaktikoa sortzen dute:
|
2016
|
|
d) Zer esan nahi
|
du
P (18, 0) puntuak? ......................................................................................................
|
|
B funtzioak maximo erlatiboa
|
du
P (3, 7) puntuan.
|
|
bera
|
dutenean
P= 0 bada. P= 1 bada?
|
|
d) Zer esan nahi
|
du
P (18, 0) puntuak?
|
|
Uste
|
dut
P entrenatzailea harro legokeela zutaz.
|
2017
|
|
Badakit, baina ez naiz gai bestebati azaltzeko edo egiteko.4: ...e emaitza ezin da iragarri, zoriaren mende baitagoESPERIMENTUDETERMINISTAAUSAZKOESPERIMENTUAAUSAZKOESPERIMENTU SINPLEAEsperimentu sinple bat hainbat aldiz errepikatuzAUSAZKO ESPERIMENTUKONPOSATUAEmaitza bakoitzari deritzo Zuhaitz diagramen bitartez kalkulatzen duguLAGIN ESPAZIOA Osatzen dutenOINARRIZKOGERTAERAGertatzeko aukera neurtzekoPROBABILITATEA (P) Oinarrizko gertaerez osatua gertaerek Pbera
|
dutenean
P= 0 bada P= 1 badaGERTAERAKONPOSATUAEKIPROBABLEAK EZINEZKOGERTAERAZIURRAAusazko esperimentuan saio kopurua oso handia deneanProbabilitatea kalkulatzekoZENBAKI HANDIEN LEGEALAPLACEREN LEGEA: P (A)= A ren aldeko kasu kopuruakasu kopuru totalaAdibidezDado bat jaurtitzen denean 3ren multiploa ateratzeko probabilitatea: P= 2= 16 34 Planifikazio jardueraAurreko jardueretan, batetik, hasierako egoeraren berri izan duzu, eta, bestetik, gaiari buruzko aurretiko ezagutzen hautsak astindu dituzu.
|
2019
|
|
Hori jakinda, lnc13 PCBP2 etaSTAT1/ 2 molekulen arteko estekatzailea izan zitekeela pentsatu genuen eta hipotesi hori aintzathartuz, STAT1 mRNAren 3. UTR eskualdearen in vitro transkripzioa egin genuen etabiotinarekin markatu. Ekoiztutako 3. UTR STAT1 biotinilizatua lnc13 C, lnc13 T edota PCBP2gainadierazita
|
zuten
p zelulen erauzkinarekin inkubatu genituen. Jakinda estreptabidina biotinaelkarrekintza oso sendoa dela, estreptabidinarekin biotinadun 3. UTR STAT1 ari lotutakoproteinak purifikatu genituen.
|