Emaitzak: 6
2007 | ||
Zientziaren ulerkuntza publikorako bizitza modernoaren dimentsio honek, kontsumoak? | dituen ondorioak zehazte aldera, ezagutza zientifikoaren izaeramediatua azpimarratu beharra dago, lehenik eta behin. Ezagutza zientifikoatestuen, pertsonen, instituzioen bidez helarazia da, eta horren lekuko garbienakzeinuak, errepresentazioak, komunikabideak izan daitezke. | |
Arazo nagusia produktu horiek gehiegi erabiltzea da, pisua handitzeaz gain osasunerako arriskua ere ekarriko baitu. Urteek aurrera egin ahala, gero eta azterketa gehiago egiten dira trans koipe gehiegi izateak dietan | dituen ondorioak zehazteko, gantz saturatuek eragiten dituztenak baino larriagoak baitira. Arazorik handiena da ondorioak epe luzera gertatzen direla. | |
2008 | ||
Ikerketa horren arabera, minbizitik babesteko bitarteko nagusietako bat izan liteke bizitzan zehar pisu egokia izatea. Manchesterreko Unibertsitateko (Britainia Handia) Andrew Renehanek eta haren lagunek 141 azterketa berrikusi zituzten 282.000 kasu guztira, Gorputz Masaren Indizea (GMI) 20 minbizi motaren arriskuetan handitzeak | dituen ondorioak zehazteko. Pertsona batek gehiegizko pisua duela jotzen da bere GMI 25 eta 30 artekoa denean, eta obesitatea 30 baino handiagoa denean. | |
2012 | ||
Lan erreforma deitzen zaio Espainiako Gobernuak onartutako aldaketari, baina zuzenean eragiten dio negoziazio kolektiboari ere. ELAk agerraldia egin zuen atzo Donostian, negoziazio kolektiboan | dituen ondorioak zehazteko eta salatzeko. Greba orokorrak erantzun kolektiboa emango dio lan erreformari, baina lan erreformaren ondorioak enpresaz enpresa nabarituko dira. | |
2013 | ||
Adituen arabera, bi diziplina horiek elkarri eragin behar diote, osasunean izan ditzaketen ondorio negatiboak murrizteko. Horretarako, eredu hidrologikoak erabili dituzte, klima aldaketak bira fluxuaren aldaketan eta, beraz, birus gaixotasunei lotutako arriskuetan | dituen ondorioak zehazteko. Bost urteko ikerketaren ondoren, adituek hau nabarmendu dute: | |
2014 | ||
Kontratu bat negoziatzen du haurrak irakaslearekin edo gurasoekin. Kontratu horretan, haurrari eskatzen zaiona eta eskatutakoa egiteak | dituen ondorioak zehazten dira. Item gutxikoak, zehatzak, modu samurrean idatziak eta egunero aplikatzeko modukoak izan behar dute kontratuek. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 6 (0,04) |
Lehen forma
dituen | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ukan ondorio | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ondorio zehaztu | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |