2012
|
|
Hainbat lekutan eta garaitan jendeek kontzientzia hartu dute euren izate autoeratuaz, konturatu dira ez direla lege itsuen manupeko, ezta besteren edo Bestearen borondatearen mendeko, konturatu dira euren bizitzaren kargu direla eta ondorioz erabaki behar dutela zer egin eta hura nola egin. Areago, hasi dira ulertzen jende artekoa ez delaphysis(), ez dela naturazkoa edo berezkoa, ohitura baino ez dela eta hala izaki, jendeak nahikara moldatu ahal
|
duela
ohiko araua, nomos (vopoç) delakoa alegia.
|
2013
|
|
Erakunde autonomikoak legitimatzearen aldeko hautu politikotik gertuago egon direnek (abertzaletasun klasikokoek, ezker integratukoek nahiz konstituzionalistek) joera izan dute gidaritza eta zentralitatea erakunde publiko administratiboei emateko. Hegemonia kulturala
|
duen
ohiko progresismo tipikoak ere, oro har, estatuari ematen dio lehentasun sinbolikoa, sarri oharkabean bada ere.
|
|
—Lanak kokatzen dik gizakia gizartean; nolako lana, halako lekua. Auzolanak, berriz, gizartea herri egiten dik giza saretik altxatuz bota
|
du
ohiko ospe eta arranditsukeriarekin.
|
2015
|
|
Hiritarrak berrikuntzak maite baditu ere, lurrari loturik denak nahiago
|
du
ohikoa, gaitz izanagatik. Eta arrazoiarekin, non aldaketa gehienek, ongi heldu direla iduriagatik, ardurenean beren eztena ere ekartzen baitute.
|
2017
|
|
277. Erdaraz idaztia dago izen hau, baina euskarazko Olajaundinea
|
du
ohikoena.
|
2019
|
|
Marxen lanetan sistema filosofiko ezkutua baina koherente, sistematizatua eta sakona topatu daiteke, horretarako askotan bere baitan sakonki arakatzea beharrezkoa den arren. Marxek ez
|
zuen
ohiko tratatu filosofikorik idatzi, eta are gutxiago Askatasunari buruzkoa, Millek edo beste batzuek egin ahal izan duten moduan. Horrek esan nahi du Marxek askatasunaren inguruan ez zuela filosofia egin?
|
|
alde batetik, produktuen forma material edo naturala3 dugu; eta bestetik, hauen forma soziala edo ekonomikoki determinatutako gauzen izaera. Hori dela eta, pertsonek elkarren jabetzaz eta lanaz apropiatzeko
|
duten
ohiko era merkantzien elkartrukea baldin bada, prozesu hauen sistematizazioaren poderioz, elkartruke operazio indibidualen determinazio ekonomikoek zirkulazioaren osotasunaren forma ere izan behar dute.
|
|
Balorearen legearen forma aldrebestu dezakeen aldagai oro, horrenbestez, truke balorearen determinazio ekonomiko formalek ahalbidetzen duten kontingentzia gisa azalduko da, baina determinazio hauek gainditzetik urrun, balorearen forma sozialaren balizko aukera
|
dugu
ohiko transakzioen malformazioa. " Norbanakoa bere lan partikularraren eduki eta izaeragatik baldintzatua dagoela" dio orduan Marxek (2008:
|
2020
|
|
Emakume nagusiek beren burua gutxiesteko
|
duten
ohiko joera ere badago berarengan, ordea. " Nik ze esango dizut ba?
|
2022
|
|
Itsastar karniboroek (iktiofagoek) hortxe edo kokotean egiten diote kosk harrapatuari, zatirik zaporetsuenak direlako, bai arrainentzat, bai guretzat. Mero eta hegaluzearena
|
ditugu
ohikoen eta estimatuenak
|
|
• bitaminak. irin motak a) Osaketaren arabera, gurean irin mota hauek
|
ditugu
ohikoak:
|
|
Euskal Herrian hauek
|
ditugu
ohikoak:
|
|
Aitortu diet Mexikoko egoera ineskrutablea egiten zaidala. Tokatu zaizkidan beste herrialde latinoamerikar batzuetako egoerak korapilatsuak badira ere, batek
|
dituen
ohiko tresnekin ideia lauso bat egiteko adina ausartu litekeela edo elementuak koka ditzakeela: borroka armatu iraultzaileak, narkoa, alderdien jokoa, kapitalaren interesak, extraktibismoaren, jatorrizko herrien eta elikadura subiranotasunaren arteko tenkak eta abar.
|
|
Agentzia bateko langileak gidatzen du, eta bezeroaren bila etxera joatea ez
|
du
ohiko jarduera, bezero bereziei eskaintzen zaien zerbitzua baizik. Ez da emakumeak azken boladan bisitatu duen agentzia bakarra, baina gidariaren enpresak uste du segurua dutela salmenta, batez ere emakumeak argi duelako zeren bila ari den eta ez duelako salerosketaren prezioa lehen mailan jartzen, ez delako hori bere ardura nagusia.
|