2010
|
|
nola ni, baina, heroia izan, heroien ezpalekoa ez banintzen, ez sortzez ez izatez?? Gogoan
|
dut
nola zabaltzen nuen ahoa nahi gabe eta etengabe, hipototamo bati ere bekaitza pizteko moduan, aharrausiz aharrausi, izeba Ernestinak Padre Colomaren Jeromín en kapituluren bat irakurtzen zigun bakoitzean, gazteentzako edizio laburtu bat ote zen??, Teofilo Mariaren eta Domingoren oihuen artean, zurea ere bai noizean behin?, gogoratzen al zara, Gabino. Zuek ez bezala, piraten historiek aspertu egiten baininduten, eta turkiarren aurkako batailek zer esanik ez.
|
|
nola ni, baina, heroia izan, heroien ezpalekoa ez banintzen, ez sortzez ez izatez...? Gogoan
|
dut
nola zabaltzen nuen ahoa nahi gabe eta etengabe, hipototamo bati ere bekaitza pizteko moduan, aharrausiz aharrausi, izeba Ernestinak Padre Colomaren Jeromín en kapituluren bat irakurtzen zigun bakoitzean —gazteentzako edizio laburtu bat ote zen... —, Teofilo Mariaren eta Domingoren oihuen artean —zurea ere bai noizean behin—, gogoratzen al zara, Gabino?... Zuek ez bezala, piraten historiek aspertu egiten baininduten, eta turkiarren aurkako batailek zer esanik ez.
|
2017
|
|
Guk diogu, ordea, botere politikoari buruzko ikuspegi horrek ez dituela azaltzen demokraziaren dimetsio ugariak, izan ere, demokratizazioaren bidez, hain zuzen, botere politikoa eta horren mamitzea hedatzen baitira. Demokratizazioaren teoriak aintzat hartu behar
|
du
nola zabaltzen eta hedatzen den esparru publikoa (eta egitura publikoak) herritarren artean, eta zelako ondorioak dakartzan horrek guztiak biztanleria osatzen duten gorputzetatik eta multzo sozio-politikoetatik igarotzen denean.
|
2020
|
|
Euskal demokratizazioaz aritzeak ez du euskal paradisuaz aritzea esan nahi, baizik eta egungo (existitzen den) euskal gizartea autogobernurako boteretuko duten botere teknologiez aritzea, eta, beraz, menderatze eta ahalduntze mekanismoez eta horien arteko eta aurkako borrokaz aritzea. Demokraziaren teoriak aintzat hartu behar
|
du
nola zabaltzen eta hedatzen den esparru publikoa (eta egitura publikoak) herritarren artean, eta zelako ondorioak dakartzan horrek guztiak biztanleria osatzen duten gorputzetatik eta talde sozio-politiko ezberdinetatik igarotzen denean. Kapital ekonomiko, kultural eta sinbolikoaren produkzioan eta birbanaketan datza ongizatea, eta hori ezin dute nazioek (komunitateek) egin publikoki egituratuta ez baldin badaude; ongizatearen, prestigioaren eta autoritatearen produkzioa eta banaketa sistematikoa eta masiboa egitura publikoen bidez egiten baitira gaur egun.
|
2023
|
|
Zatarrak hurritzezko ziri luzeak ziren, non larru edo sokak lotuak baitziren. Haizek ikasia
|
zuen
nola zabaldu eta mugitu behar ziren, ihiziaren iziarazteko. Arbola eta egur guti zegoen bazterretan.
|