Emaitzak: 6
2009 | ||
Baina hezkuntzari ezarritako kooperatiba kontzeptuaren arrakastak ez die erantzuten soilik aurretik aipatu ditugun arrazoi guztiei, hala nola kalitateari eta Bikaintasuna lortzeko etengabeko ahaleginari. Arrazoi horietaz gain, kooperatibistaren berezko filosofiak, eta ikastetxe batek zer izan behar duen eta haren helmugek zer izan behar | duten nola ulertzen duen, horrek ere gure hezkuntza bidearen arrakasta dakar. Hala, gure ikastetxe ia guztiek onura publikoko izaera dute, hau da, ez dute irabazi asmorik. | |
2015 | ||
Jainkoa aipatzen duzu liburuan behin edo behin, eta jakin nahi | nuke nola ulertzen duzun kontzeptu hori. | |
2017 | ||
Ikusi behar dugu ikasleen akatsak ikaskuntzaren motorra diren. Zuek ikusi behar | duzue nola ulertzen dituzuen akatsak, zein markotatik ulertzen dituzuen eta nola jokatuko duzuen zuen ikasleen akatsen aurrean. Horretako ikaste testuinguruak beste modu batean antolatu ditugula pentsatu duzue, aukeretan oinarrituta...) | |
2019 | ||
Aa!, eta aizu! Beste | hau nola ulertu behar da. Urriko San Denisetan, haizea ezkontzen gauerditan. | |
2020 | ||
Hiru kontzeptu horien batura jakin nahi | nuke nola ulertuko duten hizkuntzalarien katedretan. Pronostikoa ez dago argi, egia bada honakoa: | |
Norvegia eta Danimarkako unibertsitateetan aztertzen ari dira jada nola interakzionatzen duen marrazoen, baleen edo foken sonarrak halako egiturekin, ikusteko nola jaso dezaketen seinale bat esanez hemen egitura bat dago, eta ez da arriskutsua. Horretarako, ordea, jakin behar | dugu nola ulertzen duten animaliek sonarraren bidez. Beharrezkoa da. Bestela, egitura erraldoiak sartuko ditugu itsasoan, haiek zer eragin izango duten jakin ere egin gabe. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Berria | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Elhuyar Zientzia eta Teknologia | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Booktegi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan nola | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan nola ulertu | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |