Emaitzak: 9
2003 | ||
Ondoren bota zuen ondorengo urteetarako euskalgintzak erronka berriei erasotzerakoan eta gure inbertsioak erabakitzerakoan azterketa serioa egin beharra | dugula nola lor genezakeen 9.000 erosle omen diren horien kopurua areagotzea. Kopuru horretan omen dabil eta Siadecok egin zuen azterketa batek dioenez euskal produktuen kontsumoa gutxi gora behera. | |
2009 | ||
ELA LAB sindikatuei zalantza eta galdera aunitz sortzen zaizkie: “Zahar etxeak zorrak baditu eta kontratuak irauten duen 5 urteetan irabaziak atera behar | badituzte nola lortuko dituzte. Kalitatea jeitsiz? | |
2011 | ||
262 Euskaltzaindiak bere aldetik, karneta ez | zutenek nola lor zezaketen aipatu zien: batetik, jadanik irakasle ari zirenek curriculum vitaea bidali zuten, eta besteak Patxi Altunak Bilbon eman zuen ikastarora joan eta azterketa egin zuten (Euskaltzaindiaren Batzar agiriak,). | |
2012 | ||
Genetikoki maila bat badudala badakit, baina gakoa non dagoen ez dakit. Beharbada presiorik gabe ateratzea, lehen zatian mantso ateratzea, eguraldia,... buruhauste asko | ditut nola lortu dudan jakiteko. Pentsatzen nabil agian gehiegi entrenatzen dugula, eta lasterketetara muskularki nekatuta iristen garela,... buruari bueltaka ari naiz.Lesioa, beraz, erabat gaindituta daukazu.J.L. Tarteka arazoren bat edo beste ematen dit. | |
2013 | ||
Horrek ateak edo aukerak zabaltzeko balioko du. Era berean, diseinuaren oinarrizko ideia batzuk azalduko ditut; diseinuarekin berarekin zer azaldu, lortu, transmititu edo komunikatu nahi | dugun nola lortu azaltzen ere saiatuko naiz. | |
2017 | ||
Udal zinegotziak beste zenbait funtzionariorekin agertu ziren, denak urduri samar herritarrik gehiena hala ikustean. Dinwiddie jaunak ezagutu zituen azkenean, begiak hain kakazturik | zituela nola lortu zuen asmatzen erreza ez bada ere. Eta makilarik aurkitu izan balu, astindu zituzkeen. | |
2021 | ||
eguzki izpiekiko babesa, bizitza aktiboa izatearen garrantzia eta elikadura. Eguzki izpietatik babesteari dagokionez, hilabetez udalekuetan izango direnekin hausnartu nahi | dute nola lor dezaketen xede hori; zer babes mota behar dituzten, eguzkia altuen eta baxuen noiz dagoen, eta itzalari garrantzia nola eman landuko dute, besteak beste. Hezitzaile batzuen laguntzarekin landuko dute guztia. | |
eguzki izpiekiko babesa, bizitza aktiboa izatearen garrantzia eta elikadura. Eguzki izpietatik babesteari dagokionez, hilabetez udalekuetan izango direnekin hausnartu nahi | dute nola lor dezaketen xede hori; zer babes mota behar dituzten, eguzkia altuen eta baxuen noiz dagoen, eta itzalari garrantzia nola eman landuko dute, besteak beste. Hezitzaile batzuen laguntzarekin landuko dute guztia. | |
Ulertu behar | dut nola lortu zenuen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 9 (0,06) |
Lehen forma
dute | 2 (0,01) |
badituzte | 1 (0,01) |
ditut | 1 (0,01) |
dugula | 1 (0,01) |
dugun | 1 (0,01) |
dut | 1 (0,01) |
zituela | 1 (0,01) |
zutenek | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Uztarria | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
erran.eus | 1 (0,01) |
aiurri.eus | 1 (0,01) |
Karkara | 1 (0,01) |
Open Data Euskadi | 1 (0,01) |
Hitza | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan nola | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan nola lortu | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |