Emaitzak: 6
2001 | ||
Egia da Internet en garaian gaudela; hori ukaezina da. Bertan informazio ikaragarri handia dagoela entzun ohi | dugu maiz, eta esandakoa erabat egia biribila dela egiaztatu ahal izan dugu Jon Lejarretak eta biok liburu honen edukiak sarean arakatu ditugunean. Informazio metaketa hain handia denez, zer bilatu nahi den aldez aurretik zehatz mehatz adierazten ez bada, galdutako ordu kopurua oso altua izan daiteke eta, halaber, lorturiko informazioa oso urria. | |
Usaina nonahi presente dagoela entzuten | dugu maiz. Nolabait esateagatik, gauza guztiek daukate usaina, berau gozoagoa, finagoa edota batzuetan kirasdunagoa izan arren. | |
2002 | ||
hizkuntza jarduera (birformulazioa, kode trukaketa, testugintza) itzultzailearenesku egongo da, eta gaiaren antolamentua, kontzeptuen azalpena eta terminologia espezializatua espezialistaren esku. Dena den, ez da erraza egoerahori bideratzen, eta onartu beharra | dugu maiz hizkuntza formazio sendoaduen espezialista (horretarako planak egin behar izaten dira, baina), nahizespezialitate bateko jakintzan ongi jantzita dagoen itzultzailea (itzultzaileenespezializatzea eskatzen du horrek, eta merkatu arazoa plazaratzen du, hortaz) gerta daitezke une jakin batean itzultzailerik onenak. | |
Berba beharrezkoa dugu giza komunikazioan, bai; hala ere, abantaila guztiez gain, berbak ere badu bestelako eredu komunikatzaileen beharra. Zeinu primitiboak eta konplexuagoa den zeinu modernoak elkarren beharra | dute maiz, elkarren osagarri dira sarritan, ez ohi dira baztertzaile, normalean. | |
2006 | ||
Auzitegiek gizarte zerbitzuetara jotzen dute bai informazioa, bai laguntzaeta kontrola jasotzeko, eta horrek jarduteko irizpideen ziurgabetasun eta aldagarritasunera bultza dezake. Auzitegiek informazioa eskuratzeko beso modukotzatikusten | dituzte maiz gizarte zerbitzuak, eta, aldi berean, baita esku hartzeko (familiei laguntza edo sostengua eskainiz) edo kontrolatzeko tresna modura ere.Gizarte zerbitzuak, berriz, sarritan zatikatuta eta koordinaziorik gabe, laguntzekoeta kontrolatu edo jagoteko beharren artean harrapatuta daude, eta, askotan, arauakberak interpretatzeko zailtasunez gain, erabiltzaileengan esku hartzeko eragozpenak ere iza... Erabiltzaileek, bestetik, aldeko txostena, laguntza edobaliabideak eskuratzearren, onartu egin behar izaten dute jagoletza eta kontrol hori.Familia esku hartuta gelditzen da, bizitza pribaturik gabe, eta, adingabearen eskubideen babesaren izenean, erakundeak gurasoen ahalmenak eseki edo ezabatzeraino irits daitezke (Alpa, 1993; Pitch, 2003). | |
2017 | ||
Artearen zipriztinek benetan busti nautela eta arkitekturarekiko nuen ikuspegia erabatirauli | dutela maiz errepikatu dut. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan maiz | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan maiz errepikatu | 1 (0,01) |
ukan maiz gizarte | 1 (0,01) |
ukan maiz hizkuntza | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |