Emaitzak: 10
2015 | ||
| zuen mailara iristen ez naizelako, | |
2017 | ||
Esandakoarekin lotuta, aitortu behar da OLBEk antolatutako Don Giovanni ez zela espero | genuen mailara iritsi. Interpretazioa, orokorrean, pisua izan zen, ez arina eta zertxobait aspergarria, ondoren aipatuko ditudan arrazoiengatik. | |
2018 | ||
Trebetasun izugarria zuen. Urteak egin zituen gitarra jo eta jo, | zuen mailara iristeko. Baina Joanek aurpegira egin zion barre. | |
2021 | ||
Joera hau printzipioz ulergarria izan daiteke, hots, irakurgaiaren hizkuntza eskakizuna irakurlearen gaitasun linguistikoetara egokitzea, baina hortik aurrerako erabakiak euskaraz eta gaztelaniaz ez direla berdinak esplikatzen du. Gaztelaniaren kasuan, hizkuntza gaitasun jakina erdietsi behar dela zalantzatan jartzen ez denez, eskaintzen diren errefortzuek edota proposatzen diren irakurgaien eskakizunak gora egin behar dutela ulertzen eta onartzen da gaztelaniaz gazte batek behar | duen mailara iristeko. Euskararenean, aldiz, jarrerak eta erabakiak norabide berean hain modu sistematikoan ez doazela salatzen du elkarrizketatuak. | |
Euskara mailaren ondorioz ulermena zaila zaienez, errazagoak diren liburuak aukeratzen dira. Hori ez da egiten gazteleraz adibidez, eta ulertzen dute errefortzua dutela gazteleraz behar | duen mailara iristeko. Badaukagu konplexua zentzu horretan, guk geuk unibertsitatean ere bai, eta zailtasunak ditugu gehiago eskatzeko. | |
Etzioat antzik ematen. â Ni ez ote naizen | zuen mailara iristen. ⣠Hiri zer egin dik terapeuta horrek? | |
2022 | ||
urte hasierako bilakaera onari esker, aurten %5, 2 haziko da, baina 2023an %0, 2 baizik ez da handituko haren ekarpena, eta negatiboa izango da hiruhileko batzuetan. Barredok gaineratu duenez, industriari bi puntu falta zaizkio COVID agerraldiaren aurretik | zuen mailara iristeko. | |
2023 | ||
Errealitateak argi erakusten du ereduko ikasleen erabilera ez dela, inondik ere, espero edo nahi | genuen mailara iristen, eremu erdaldunetakoena, behintzat. Eta gaitasunari dagokionez ere, antzera, batera doazelako erabilera eta gaitasuna, gaitasuna eta erabilera, halabeharrez joan ere. | |
Batez ere bizi dugun prekaritateagatik. Aktore bezala iritsi nahi | duzun mailara iristea oso zaila da, batez ere aktore lanak egitetik aparte beste mila lan egin behar direlako. Entsegu denborak mugatuak dira, sorkuntza prozesuak mugatuak dira, eta dena kontra daukazunean, egoera irauli eta aurrera egiten duzu. | |
Batez ere bizi dugun prekaritateagatik. Aktore bezala iritsi nahi | duzun mailara iristea oso zaila da, batez ere aktore lanak egitetik aparte beste mila lan egin behar direlako. Entsegu denborak mugatuak dira, sorkuntza prozesuak mugatuak dira, eta dena kontra daukazunean, egoera irauli eta aurrera egiten duzu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 10 (0,07) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Berria | 2 (0,01) |
Susa | 2 (0,01) |
Labayru | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Iruñeko Komunikabideak Fundazioa | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan maila | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan maila iritsi | 10 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |