Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 18

2004
‎Enekoitz Etxeberria eta Egia abokatuen kolektiboa ari dira horretan, Jose Mari Elosua abokatua tarteko. Epaileak eta aldeek ez badute likidazio plana onartzen proiektua ezin izango da aurrera eraman. Plana onartzeko epea otsailaren 20 artekoa da.
2006
‎1 Konkurtsopekoak ez duenean likidazioa eskatu eta aurretiazko hitzarmen proposamenik onetsi ez denean edo horri eutsi ez zaionean aurreko atalean ezarritakoaren arabera, epaileak autoa emango du konkurtsoaren fase erkidea amaituz, hitzarmen fasea irekiz eta bosgarren atala eratzeko agindua emanez, inbentarioa eta hartzekodunen zerrenda aurkaratzeko epea azkendu eta hurrengo hamabost egunetan baldin eta aurkaratzerik aurkezt...
2008
‎Likidatzaileek ezin dute likidazio kuotarik eman, hartzekodun guztiei ordaindu gabe edo horien kredituen zenbatekoa kreditu erakunde batean zainpean utzi gabe; erakunde hori izan behar da sozietatearen egoitza zein udal mugartetan egon eta mugarte horretakoa.
‎1) Batza orokorrak onetsi duela likidazioaren azken balantzea. Azkendutako sozietatea erantzukizun mugatukoa bada, likidatzaileek adierazi behar dute likidazio eragiketen gaineko txosten osatua eta aktiboa bazkideen artean banatzeko proiektua ere onetsi direla. Azkendutako sozietatea anonimoa edo komanditako sozietate akzioduna bada, aurrekoaz gain, agerrarazi behar da likidazioaren azken balantzea argitaratu dela «Merkataritzako Erregistroaren Aldizkari Ofizial»ean eta sozietatearen egoitzan zabalkunde handia duten egunkarietatik batean, argitalpen bakoitzaren data zehaztuz.
‎Tributu administrazioak sei hilabeteko epea du likidazioa jakinarazteko. Epe hori zenbatzen hasiko da aitorpena borondatez aurkezteko epea amaitu eta biharramunetik aurrera edo Administrazioak prozedura iraungia berriro hasteko asmoa duela adierazteko komunikazioa egin eta biharramunetik aurrera.
‎Kautelazko neurriak proportziozkoak eta aldi baterakoak izan behar dira, eta ezin dute kalte konponezina edo konpongaitza sortu. Neurriak hartu direnetik hamabost eguneko epean berretsi behar ditu likidazioak emateko organo eskudunak. Neurria kenduko da berori hartzeko baldintzak desagertu direnean.
2009
‎Kapitainari eta tripulazioari azken bidaiagatik zor zaizkien soldatak; horiek egiaztatzeko, likidazioa egin beharzagiak, halakoa dagoenean, edota kon da, ontziaren zerrenda, kontu liburuak nahiz izena kontuan izanda, eta Merkataritzako Marinaren Adarreko burutsul, epaile edo auzitegiak onetsi behar dute likidazio hori.
2014
‎Administrazio konkurtsalek oraindik ez dute likidazio plana aurkeztu, eta egunotan egingo dute hori. Plan hori Donostiako 1 Merkataritza epaitegiko Pedro Jose Malagon epaileari aurkeztu behar diote.
2018
‎Zer dela eta azoka bat antolatzea. Urtero izaten dira likidatu beharreko erakusleihoak, produktu berriei lekua egin diezaiegun.Sukalde edo logela osoa berritzeko intentzioarekin doanak, bilatzen duen horrekin buelta daiteke etxera. Bai. Aurten bi sukalde, sala bat, logela arrunta eta haurrentzako bi logela ditugu likidazioan. Aukera ona da hori bilatzen duenarentzat.Espazio osoez gain, altzariak atalka eros daitezke ezta. Bai, normalean deskontu garrantzitsuenak espazio osoetan egiten dira.
2023
‎Kudeaketa prozeduretan, adostasuna ematea berariaz eskatu ezik, adostasuna dagoela uste da baldin eta betebeharpekoak ez badu likidazioaren edo zehapenaren aurkako errekurtsorik edo erreklamaziorik jarri, tributu zorra eta zehapena borondatezko epealdian ordaindu badu, edota zorra geroratzea edo zatikatzea eskatu eta onartu badiote. Prozedura horietatik eratorritako jarduketen barruan, errekurtsoa edo erreklamazioa jartzeko epea oraindik igaro ez bada, zehapena murriztuko da, baina zenbateko murriztua berriro eskatuko da gero errekurtsoa ala erreklamazioa jarri bada, jarraian adieraziko dugun moduan.
‎Kontrara, zergapetu gabeko egoerak ere gerta daitezke Administrazioak ordaintzeko edo itzultzeko kopuruak erregularizatu nahi dituenean denborazko egozpenaren irizpideetan desadostasunak daudelako. Demagun tributu betebeharpekoak errekurtsoa jarri duela ordaindu behar duen likidazioaren aurka eta urteak igarota arrazoia ematen diotela. Halakoetan, Administrazioak ezin dezake itzultzeko likidazioak aldatu zergaldi horretakoak preskribatu direlako.
‎Zigor Kodearen 305 artikuluko 5 lerrokadak goitik beherako aldaketa ekarri du aurreko arauketari begira. Lehenago Tributu administrazioak uste bazuen Ogasun publikoaren aurkako delitu baten zantzuak zeudela, erruduntasun testigantza zigor jurisdikzioari bidali behar zion eta ezin zuen likidazio prozedurak aurrera jarraitu. Orain, 7/ 2012 Lege Organikoa eta TFAOen VI. Titulua indarrean jarri ondoren, arau orokorra da administrazio prozedura izapidetzen jarraitzea, likidaziozein bilketa prozedura izan, nahiz eta erruduntasun testigantza jurisdikzio eskudunari igorri edo espedientea Fiskaltzari bidali prozesu judiziala has dadin.
‎Behin behineko likidazioa irmo bihurtzen bada, Administrazioak likidazio hori alda dezake baldin eta berori emateko orduan aintzat hartu ez ziren inguruabar berriak agertzen badira. Horrenbestez, uler daiteke behin behineko likidazioa izan arren, behin betiko izaera duela likidazioan jasotako autuen gainean eta ezin izango da aldatu aipatutako arrazoiak azaldu ezik. Likidazioa ezin daiteke aldatu ere behin preskripzio epea agortu denean (edo Bizkaian iraungitze epea agortuz gero), Tributu administrazioak zorra zehazteko duen ahala egikaritzeari begira.
‎Likidazioa Alkateak dekretu bidez onetsiko du, aurretiaz toki erakundearen kontu hartzaileak egindako txostenarekin eta toki erakundearen osoko bilkurari berri emango zaio. Jarraian, foru arauen 49.4 artikuluan diruzaintza gerakin negatiboa duen likidazioaren aurrean toki erakundeek hartu beharreko konponbideen zerrenda egiten du: ekitaldiko gastu aurrekontuan murrizketak egin; hori ezin badaiteke egin, kreditu eragiketa bat onetsi; eta azkenengo hau ere ezin bada egin, orduan hurrengo ekitaldiko aurrekontua diruzaintzako gerakin negatiboa kentzen duen superabitarekin onetsi.
‎Baina, finantza zaintzako organoari eman beharreko informazioan dago aldaketarik handiena. EAEko toki erakundeek Foru Aldundiei, EAEko toki erakundeen finantza zaintzako organo eskudunak diren aldetik, likidazioaren kopia emango diete, horien emaitza zein den kontuan izan barik; eta lurralde erkideko toki erakundeek, aldiz, bakarrik helaraziko diete euren finantza zaintzako organo eskudunei diruzaintza gerakin negatiboa duten likidazioak. Gainera, EAEko toki erakundeek likidazioaren kopia finantza zaintza organo eskudunari, Foru Aldundiari, likidazioa onetsi eta hurrengo hilabetean bidali diete eta lurralde erkideko toki erakundeek diruzaintza gerakin negatiboa duten likidazioak Estatuari edo autonomia erkidegoari hurrengo ekitaldiko martxoa baino lehen bidaliko diete.
‎EAEko toki erakundeek Foru Aldundiei, EAEko toki erakundeen finantza zaintzako organo eskudunak diren aldetik, likidazioaren kopia emango diete, horien emaitza zein den kontuan izan barik; eta lurralde erkideko toki erakundeek, aldiz, bakarrik helaraziko diete euren finantza zaintzako organo eskudunei diruzaintza gerakin negatiboa duten likidazioak. Gainera, EAEko toki erakundeek likidazioaren kopia finantza zaintza organo eskudunari, Foru Aldundiari, likidazioa onetsi eta hurrengo hilabetean bidali diete eta lurralde erkideko toki erakundeek diruzaintza gerakin negatiboa duten likidazioak Estatuari edo autonomia erkidegoari hurrengo ekitaldiko martxoa baino lehen bidaliko diete.
‎Geroago alderatuko dugu TOLTBren informazio ematea eta AEFJLOren gardentasun printzipioa, baina adibide moduan honakoa aipatu daiteke: diruzaintzako gerakin positiboa zuen likidazioaren inguruko informaziorik ez zen inora bidali behar, baina orain likidazioak aurrekontu egonkortasuna eta finantza jasangarritasuna betetzen duela konprobatu behar da eta informazio hori Ministerioari bidali. e) Baliabide publikoak esleitzean eta erabiltzean efizientzia printzipioa (7 art.) Gastu publikoaren politikak urte anitzeko planifikazio marko batean jaso behar da.... Planifikazio eta programazio horiek kontuan harturik, aurrekontuak egin eta egituratuko dira politika ekonomikoaren helburuak eta aurrekontu egonkortasunaren eta finantza jasangarritasunaren printzipioak aintzat harturik. Baliabide publikoen kudeaketa honakoa lortzeko bideratuko da:
‎Galdera honi erantzuteko KAren 4/ 1981 Epaira eramaten gaitu zuzenean eta kontrol teknika bezala kontrolerako informazioa ematen den guztietan, egin beharreko kontrol mota lege kontrola izango da. Finantza zaintza gauzatuko duten organoek, Estatua eta autonomia erkidegoko organo eskudunek, aurrekontuaren kopia, aurrekontu aldaketaren kopia eta diruzaintzako gerakin negatiboa duen likidazioaren kopia jasoko dute eta hori legeari egokitzen zaion konprobatu ahal izango dute. Aurrekontuari eta horren aldaketari dagokienez, prozedura jarraitu den eta 165 artikuluak eta hurrengoek esaten dutena konprobatuko dute.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia