Emaitzak: 7
2008 | ||
Bergès eta Lézineren keinuen imitazioaren testa (1972): 5 urteko haurrek gorputz eskema nola | duten landuta aztertzeko. Keinu sinpleen imitazioa, keinu konplexuen imitazioa eta antzeko probak egiten ditu. | |
2010 | ||
Batetik, lehenengo kasua irakurri ondoren komunikazioaren analisia egin behar da, hau da, hitzezko komunikazioa etahitzezkoa ez den komunikazioa adierazten duten esaldiak azpimarratu eta arrazoitu. Bestetik, bigarren kasuan, gaixoak zer egin behar duen eta zer egin behar | ezduen lantzeko hainbat esaldi modu zuzenean berrantolatu dira. Azkenik, hirugarren kasuan, gaixoarekin arrazoia erabiltzen saihesteko hainbat esaldi moduzuzenean berrantolatu dira. | |
2015 | ||
Nire helburuaizango litzateke planteatzea eredu bat partaidetza, hirigintza edo lurraldea, eta hizkuntza lotzeko.Baina azalduko dudan ereduak beste adibide bat hartuko du irizpide bezala. Esperientzia pixka batbadaukat partaidetzan, baina inoiz ez | dut landu hizkuntza eta partaidetza. Horrexegatik ez nuenasmatu nahi esperientzia bat. | |
Nire helburuaizango litzateke planteatzea eredu bat partaidetza, hirigintza edo lurraldea, eta hizkuntza lotzeko.Baina azalduko dudan ereduak beste adibide bat hartuko du irizpide bezala. Esperientzia pixka batbadaukat partaidetzan, baina inoiz ez | dut landu hizkuntza eta partaidetza. Horrexegatik ez nuenasmatu nahi esperientzia bat. | |
LurraldeAntolaketari dagokionez, lurraldea euskarritzat hartuta, lurralde horretan hazkunde basati batek etaproposatzen den hazkundeak izan ditzakeen eraginak landu izan ditugu bereziki, baita ere gizakionarteko harremanetan eta gure bizimoduan, kultura parte bat izanik. Baina hizkuntza espresuki guk | ezdugu landu. Egia da talde horretan gauden guztiok euskaldunak garela, Lurralde Antolaketako taldean, ez ordea Desazkundea plataforma horretan. | |
Matematika lantzeko orduan, lehenengo eta behin, irakasleak egokitu egin behar | du landu nahi duen jakintza matematiko hori dagokion etapari. Transposizio didaktikoaren bidez azaltzen da prozesu hori. | |
2017 | ||
Honakoa bi emakumeen elkarrizketan izan ezik, Xx1, ez dut ulertzen gizonen jarrera, gizona banintz ez nuke nahi hau erez, eta Xx3, bilerak luzatzeak soilik emakumeei sortzen die arazoa, bizi garen gizartean bizi garelako?. Ikerketaren helburua erakundeen kultura generizatuak emakumeen lan ibilbidean zer nolako eragina | duen lantzera bideratua egonik, enpresak jendartearen parte edo eragile oso bezala ulertzeko beharrean datza ikerketaren ondorio nagusia. Halere, eztabaida zentzu zabalago batean mahain gainean jartzeko beharra ageri da, gaia gizon eta emakumeen erantzunkidetasunarekiko eremura eramanaz. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan landu | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan landu hizkuntza | 2 (0,01) |
ukan landu aztertu | 1 (0,01) |
ukan landu bideratu | 1 (0,01) |
ukan landu hainbat | 1 (0,01) |
ukan landu nahi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |