Emaitzak: 6
2005 | ||
espazio eta instalazioen kudeaketa, ekonomia, administrazioarekiko harremanak, ikastetxearen irudia hobetzea eta informazioalortzea. Zailtasun horiek, ikusten dugun bezala, ez | dute kudeaketa pedagogikoarekin zerikusi handirik. Berriak diren lanetatik datoz zailtasunak. | |
2007 | ||
Gizartegintzaren ahuleziaz gain, kapital instituzionalaren nolakotasunak ereeragin zuzena du EAEko berrikuntza sistemaren bilakaeran eta ereduan. Ezinahaztu Estatuko egitura administratiboa deszentralizatua den arren, I+Gko eskumenak gobernu zentralaren esku mantentzen direla eta horrek eraginkortasunik ezasortzen | duela kudeaketa eta finantzen arloan. Horrek, eta EAEn berrikuntzateknikoaren arloan enpresen garapenean ezarritako lehentasun orokorrak, ikerketaerakunde publikoak eta, batez ere, unibertsitatea berrikuntza sisteman baztertzekojoera ekarri dute. | |
2008 | ||
Dakigunez, urteko kontuak ez dira zergatik banandu behar bazkideen artean batzarra egin aurretik. Kontuan hartu behar da, orobat, erabaki horrek ez duela adierazten urteko kontu horiek ondoriotzat | dituen kudeaketa onartzen denik, baizik eta horien eduki informatiboa zehatza eta egokia dela. Errealitatearekin bat datozela. | |
2011 | ||
1 EITBren Bilboko egoitza 2007an inauguratzea taldeko zuzendaritzak 1999anabiatu | zuen kudeaketa prozesuaren emaitza agerikoena izan zen. Inbertsiohandiak egin ziren, lehenik, egoitza guztiak digitalizatzeko eta, ondoren, hedabide guztientzat teknologia azpiegitura partekatua sortzeko. | |
2012 | ||
Gainera, sortu diren kultur elkarte ia guztiek muga politiko edota administratiboen gainetiklan egiten dute, eta horrek eragin positiboa izango du etorkizunari begira, euskalkulturari kohesioa eta indarra emango diolako. Aipagarria ere bada aztertutakoelkarte guztiek profesionalak | dituztela kudeaketa lanetan, eta guztiek dutela edota teknologia berriak erabiltzen dituztela. Ahultasunak ahultasun, iruditzenzait euskal kultur erakundeak etorkizunari aurre egiteko posizio egokian daudela. | |
herri lurren sistema, ustiaketa eta jabego eskubideak herri edo komunitate bati aitortuz gero, arrotzak ez direla sartuko eta talde barrukoek bakarrik erabiliko dituztela bermatuko da (Colchester, 1999). Hau herri indigenentzat eta tokian tokiko komunitateentzat positiboa da, onartu egiten delako ingurumen edo baliabide zehatz batekiko mendetasuna duten herriek interes komertzial soila dutenek baino ikuspegi luzeagoa | dutela kudeaketa eta ustiaketa gauzatzeko orduan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan kudeaketa | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan kudeaketa lan | 1 (0,01) |
ukan kudeaketa onartu | 1 (0,01) |
ukan kudeaketa pedagogiko | 1 (0,01) |
ukan kudeaketa prozesu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |