2009
|
|
Praktikara ekarrita, guk nahiko genuke ahalik eta elkarte gehienek ondo baino hobeto jakitea EMFren kudeaketa nolakoa den, administrazio, kirol eta ekonomia alorretan. Batzar guztiak izan behar
|
du
kudeaketa garrantzitsuen berri, zuzendaritza aldatu zein ez; hartara, beste pertsona batzuek ekin ahal izango diote lan horri noiznahi. Helburu nagusiak hauexek ditugu:
|
2010
|
|
Herenegun aurrekontuak eztabaidatzeko osoko bilkura izan genuen, eta alkateak ez zion segundo bat bera ere eskaini Bilbon urteko gai politikoa den auzi honi. Veoliak gaur egun
|
duen
kudeaketa esleipena berraztertzeko beharra ere iradoki zuen.
|
|
Etxea erortzea eragotzi behar da; horregatik eskatzen diot gure alkateari egin behar
|
dituen
kudeaketak egin eta beharrezkoak diren erabakiak har ditzan, laudiar guztion ondare den Etxabarriaz laster goza dezagun.
|
2011
|
|
Era horretan, herritarron gizarte beharrei erantzungo diegu eta gizarte zerbitzu horiek guztiak aurrera eramateko enpleguak sortuko ditugu, enplegu iraunkorrak eta baldintza duinetan. Baina horrek eskatzen du Bizkaiko Foru Aldundiak
|
duen
kudeaketa sistema hankaz gora jartzea. Aspaldidanik, Gizarte ekintzako zerbitzuak azpikontratatu ditu Aldundiak, egoitzetan ematen diren zerbitzuak enpresa pribatuek ematen dituzte, ez Foru Aldundiko langileek.
|
2014
|
|
Gero, gerta daiteke proiektu batean edo bestean desadostasunak izatea, baina talde gisa badugu gure iritzien plazaratzeko askatasun osoa. Ez
|
dugu
kudeaketan arazorik ikusten bakoitzaren errespetuan egiten bada. Geroan, abertzale indarraren bilakaera Hendaian nola ikusten duzu?
|
2021
|
|
Ekologista eta natur kontserbazionisten eskaera argia da: oinarri zientifikoak
|
dituen
kudeaketa eredua legez arautu eta administrazioaren baliabideekin zaintzea da eskatzen duguna. Kudeaketa eredu horren helburu nagusiak hauxe izan behar du:
|
|
Paradoxikoa da, oro har, zientzialarien ahotsa entzunarazteko administraziotatik egin den ahalegin apala ere. Gobernuetako ordezkariek hartu dute, gehienetan, izurriaren kontrolerako erabakien gaineko azalpenak emateko ardura, eta kultura zientifikoaren zuztarretan errotua behar
|
lukeen
kudeaketak aparteko garrantzia hartu duen garaiotan, zeharbideetatik heldu dira usu zientzialarien irizpideak.
|
|
Zorionez, gero eta ikastetxe gehiagok nahi
|
dute
kudeaketa eredu hurbila, ekologikoa, parte hartzailea eta hezitzailea. Gero eta plataforma eta mugimendu gehiago ari dira sortzen, eta gero eta handiagoa da jantokien beste eredu batzuen aldeko aldarria.
|
2022
|
|
Navarrok Kataluniako Espetxe Zerbitzuen Zuzendaritza Nagusiaren kudeaketaren zertzelada nagusiak azaldu zituen: «Kataluniak osasun eskumenak izateak berekin ekarri behar
|
luke
kudeaketan arazo gutxiago izatea eta osasuna segurtasunaren gainetik lehenestea, baina hori praktikan ez da horrela».
|
|
Azaldu du Erdi Aroan sortutako erakunde horiek, «berez», marinel «guztien» alde egiteko sortu zirela, baina egun «batzuen interesak» baino ez dituztela defendatzen. «Haiek diote sektorea bizirik mantendu nahi
|
badugu
kudeaketa eta merkaturatzea aldatu direla, eta guk diogu lan baldintzak ere aldatu behar direla. Hiru ardatz horien gainean hitz egin behar dugu; bestela, berandu izango da».
|
|
Instituzioek interesatu beharra dute, baina, halere, beharginen gain egon behar
|
du
kudeaketak, Urgoitiaren irudiko. Eta, hain zuzen, alde horretan tematu da zuzendaria, hainbatetan aipatu baitu ondoko hitza:
|
2023
|
|
Funtsak ere bazkide hori lortzeko bidean mugitu dira, eta Rafael Villaseca ezarri dute administrazio kontseiluko buru. Naturgyko kontseilari delegatu ohia da, eta eskarmentu handia
|
du
kudeaketa industrialean. Dena den, beste ezeren aurretik Espainiako Gobernuaren onespena behar du.
|
|
Kooperatiba batek bere bazkideen bizi kalitatea hobetzeko lan egin behar du, eta bazkide horiek bere kooperatibaren helburu, estrategia eta jarduerekin parte hartu eta konprometitu behar dute. Gure kudeaketa ereduak eduki sozial handia izan behar du, baina, aldi berean, bateragarria izan behar
|
du
kudeaketa eraginkor, garden eta profesionalarekin.
|
|
Kudeaketa publikoko zahar etxeak ELAren arabera, 2020an 434 zahar etxe zeuden Araban, Bizkaian eta Gipuzkoan. Horietako 146 baino ez ziren titulartasun publikokoak, eta 40k baina ez
|
zuten
kudeaketa publikoa.
|