Emaitzak: 8
2004 | ||
Gure aburuz, sozietate anonimoetan gertatzen den moduan, elkarte kooperatiboetan ere, izaera berezia | duen kode etiko bat egin litzateke, KontseiluErrektorea eta zuzendaritza organoak kontrolatzeko asmoz: hala ere, kooperatibenkasuan, kode etiko hori, lankidetzaren balioak dira. | |
2006 | ||
delako horrekin aurrezaurre jartzean. Zein pisu du hiritar bezala idazleak | dituen kode moral eta juzguetikoek obra literarioa sortzerakoan. Eta zein pisu irakurlearen kodeek testuainterpretatzerakoan? | |
Beraz, esan daiteke joeranagusia dela gatazkan itsu itsuan murgilduta dauden pertsonaietatik abiatzea.Gatazka azaltzeko modu bakarra halako pertsonaiak biluztea delakoan. Nolabait, pertsonaia horiek gatazka bizitzeko edo sufritzeko | duten kodeen deskodetzea.Abiapuntu hori hartuta, jomuga ezberdinetara heltzen dira idazleak, euren esperientzien transkripzioan. Denek, ordea, galdera bertsua darabilte atzetik: | |
2008 | ||
Lan memoriaren mugak egoten dira idazten ikasteko zailtasunen sustraian: idazketa eskuratzeko arazoak dituenak ez | du kode fonologikoak oroimenean garatzeko gaitasunik. Zailtasunak izaten dituzte segmentu fonologikoak identifikatzeko, errepresentazio grafiko batzuk kodetzeko edo haien izena oroitzeko. | |
2009 | ||
Algoritmoan agertzen ez diren detaile ugari jaso behar | ditu kodeak. Honezkero ondo asko dakizu akats txiki batek nolako eragina izan dezakeen programaren portaera orokorrean. | |
2015 | ||
Behin ikerketaren helburuak zehaztuta, gure lau ikerketa galderatan planteatu dugu, halanola: (1) Zeintzuk dira testuinguru euskaldun bateko gazteen hizkuntza ohiturak eta zenbaterainonahasten | dituzte kodeak? (2) Zeintzuk dira hizkuntza bat edo bestea aukeratzeko garaian eragitenduten faktoreak? | |
3.1 Zeintzuk dira testuinguru euskaldun bateko gazteen hizkuntza ohiturak eta zenbaterainonahasten | dituzte kodeak? | |
2019 | ||
Alabaina, euskara eta gaztelaniaren arteko kode alternantzia hitz barnean ere ematen da, etahori dela eta, sistema fonologikoak ez daudela guztiz bereizita eta sistemen artean interakzioa egondaitekeela proposatzen dugu. Honekin bat, erakutsi nahi | dugu kode alternantziaren azterketabaliogarria dela hizkuntzaren ezaugarri orokorrak ikertzeko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 8 (0,05) |
Lehen forma
dituzte | 2 (0,01) |
ditu | 1 (0,01) |
dituen | 1 (0,01) |
du | 1 (0,01) |
duen | 1 (0,01) |
dugu | 1 (0,01) |
duten | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan kode | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan kode alternantzia | 1 (0,01) |
ukan kode etiko | 1 (0,01) |
ukan kode fonologiko | 1 (0,01) |
ukan kode moral | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |