2002
|
|
Udalaitz, D. (2000): ? 14 produktuk
|
dute
kalitatearen eusko labela?, Argia, 2000komartxoak 26, 18 orr.
|
|
Laburbilduz esan dezakegu, Euskal Herriko haurtzaroaz eginiko ikerketa historikoak
|
baduela
kalitate maila aipagarria, nahiz eta gaika eta kronologikoki gorabeheratsua izan; eta, gure aburuz, azterketa sistematiko eta orokorrerako aukeraematen digu horrek, honezkero.
|
2004
|
|
Berdintsu, Eliadek (1987) sistematizaturikomaitasunen definizioetan, maitasunaren sakontasun gero eta handiagoak izakien edoinplikatuen osotasunerako bidaia dakar: a) maitasuna da, esperientzia hori dugunean, sentsazio edo txera hartzen duen objektuaren izaera (nahiz objektua bizidunaedo ez biziduna izan, jainkozkoa edo gizakia, gizonezkoa edo emakumezkoa); b) maitasuna da esperientzia hori motibatzen duen sentipena, ideia edo portaera; c) maitasuna bere esperientziak berez
|
duen
kalitate emozionala, estetikoa edo moralada (oinarrizko haragizko desiretatik. Jainkoaren dohaina, tankerako kalitate puruetara); eta d) maitasuna maitasun erlazioaren zati guztiak batzen duen alde emozional, moral eta espirituala da.
|
2007
|
|
Enpresaez bada errentagarria, ongi ez badoa, ezin izango baitu beste ezer egin. Ongi ezdoan enpresa batek ezin
|
ditu
kalitatezko lanpostuak sortu, ezin da sartuingurumena zaintzeko politika batean. Praktikoak eta errealistak izan behargara; lehenengo betekizuna enpresa ongi joatea da.
|
|
Enpresetan komunikazioaz arduratzen garenok diskurtso berri bat garatubehar dugu, hizkuntza berri bat asmatu behar dugu; gizarteari batere konplexurikgabe esan behar diogu enpresaren lehenengo egitekoa dirua irabaztea dela, eta horiez dela bekatua. Enpresak dirurik irabazten ez badu, ezin
|
ditu
kalitatezko lanpostuak sortu, eta gizarteak kalitatezko lanpostuak eskatzen dizkio. Horretarako, enpresak ongi joan behar du, enpresak bere esparrua eta bere kontuak harroagertzea erabat zilegi da eta hori ulertu egin behar du gizarteak.
|
2009
|
|
Edo datagramek egiten duten ibilbidean galera tasa oso txikia suertatzen bada, beharbada hobe litzateke gainean dagoen mailan errore kontrol xumea egitea. Halaber, aplikazio batzuek ez dute inongo QoSrik behar, edo behar
|
duten
kalitatea beste mota batekoa da. Denbora errealekoek, hain zuzen ere, behar dutena ez da datagramak bere helburura ondo ailegatu direla bermatzea, datagramak ahal bezain laster ailegatuko direla segurtatzea baizik, nahiz eta arintasun horren truke bidean datagrama batzuk galdu.
|
2012
|
|
Produktu ikuskaritzak. Produktuak
|
dituen
kalitate ezaugarriak berarentzat aurreikusitako ezaugarriekin alderatzea helburu daukan ikuskaritza.
|
|
ISO 9000 seriea kalitatearen kudeaketa sistema bat ezartzeko giden eta arauen multzo bat da, orokorra, edozein arlotako enpresetan aplika daitekeena. Proposatzen duen ereduak ez
|
du
kalitatezko produkturik bermatzen, baina haren helburua bezeroaren eskakizunak gogobetetzea da eta enpresan gauzatzen diren jarduera guztiak ordenatu eta dokumentatzen ditu. Seriea bost alek osatzen dute:
|
|
Hedabideak lortu nahi
|
dituen
kalitate helburuei begira, ekonomia aplikatuaren ikuspegitik, komunikazio enpresak lau estrategia gara ditzake. Estrategiok bi ardatzen inguruan zehazten dira.
|