Emaitzak: 7
2014 | ||
Amaitzeko, kirola, modu arduratsu bezain emankorrean baliatu nahi badugu eta, horretarako, gure gizartean errotu nahi badugu, gure bizimoduak, ohiturak, aktiboagoak bilakatuz, beharbada, politika jolas eta kirola jokotzat hartzetik, politika joko eta kirola jolastzat hartzera igaro genuke. Betiere, gure herritarren ongizatea, zentzu integral batean, bermatzea | badugu jomuga. | |
2017 | ||
Ez da harritzekoa, beraz, altxatuak Bilbo konkistatu bezain laster hiriaren fisionomia eta toponimia printzipio ideologiko berrien zerbitzura jarri izatea. Azken finean, monumentu berrien eraikuntzek, kaleen izen aldaketek, «martiri»en omenez egindako oroitzapen ekitaldiek, «garaipen» militarraren egutegiaren ezarpenek, eta abarrek, altxatuen sendotasuna lortzeaz gain, galtzaileen betibiziko estigmatizazioa | zuten jomuga (Juliá, 1999: 205; Font, 1999: | |
Bibliaren edozein itzulpenek, zuzena izan gura badu, baditu bere baldintzak eta eskakizunak. Eta liturgiarako itzulpenek berariazko berezitasuna dute, benetan eta zehatz aintzat hartu behar dutelako zein inguru berezi | duten jomuga. | |
Hau da, desira bi atal horien muinean legoke eta gauza bera esan genezake arima suminkorrari dagokionez. Dena dela, arima mota arrazionalaren eta irrikatsuaren arteko aldea nabarmena da; izan ere, forma arrazionalaren desirak benetako errealitatea | duelako jomugatzat, hots, zientziaren objektuak edo Ideiak, arimaren forma irrikatsuak ez bezala. | |
2019 | ||
Galderok ez lirateke ikasleen jakinduria neurtzeko erabili behar. Bestela esanda, ikasleak esaten duenaren kontzientzia izan eta azalpen argiak eskuratzea | dute jomuga. Azkenik, ikasleei laguntzeko estrategiak eskaini behar zaizkie. | |
2020 | ||
Ez da erroko lanketarik egiten, ez dago zinezko diskurtso feministarik. Berdintasuna | du jomuga, egoteko, izateko eta bizitzeko eredu berdinak ezarriz, sistema kapitalistatik edaten duten ereduak, patriarkatua eta genero indarkeria indartuz. Horregatik, oso maila azalekoan egiten dira lanketak eta ez da jartzen baliabiderik egoerei erantzun bat emateko, hori eskolan zenbait pentsamendu eta jarrera eredu erreproduzitzeko bide bilakatzen dela (Arenas, 2006; Martinez eta Ramirez, 2017; Subirats, 2016). | |
2022 | ||
Haukas en (2016) ikerlan kualitatiboak eite antzeko ondorioak azpimarratzen ditu. Haren ikerketak Norvegiako irakasleen usteak | ditu jomugan, eta ondorioek azpimarratzen dute uste positiboak dituztela eleaniztasunarekiko eta prestutasuna dutela egitasmo pedagogiko eleaniztunak gauzatze aldera. Hain zuzen ere, ikerketan detektatutako irakasleen uste positibo horiek lagungarri dira jardun eleaniztunak aurrera eramateko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 7 (0,05) |
Lehen forma
badugu | 1 (0,01) |
ditu | 1 (0,01) |
du | 1 (0,01) |
duelako | 1 (0,01) |
dute | 1 (0,01) |
duten | 1 (0,01) |
zuten | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Uztaro | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan jomuga | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |