Emaitzak: 7
2002 | ||
Garbitasun neurriok, gainera, gorputzari zein arimari zor zaien begiruneaz harago doan objektua | dute jomuga. Garbitasun ezak ezinbestean dakar nagikeria. | |
2003 | ||
Era berean, ikusgarri zaigu Jainkoak gizakia hazi duela ezagutzeko eta maitatzeko, eta, horren ondorioz ere, xede bati atxikitzeko, horien ezagutze eta maitatzeak haren atsedena eta poza ekarri behar dutela; horretara eraman behar dute bere ibilera guztiek. Hartara, gizakiaren lehen legea da xederik gorena | duen jomuga hori bilatzea eta maitatzea; horretan aurkitu behar da bere poza, eta lege hori, beste lege guztien hasiera dena, manuzko izan behar zaio ekintza guztietan. | |
Horren adierazlea ere, erromatar zuzenbidea. Ekitatea | zuen jomuga eta helburu, eta, ororen buru, Jainkoa bera xede, Jainkoa baita, haren aburuz, lege guztien egilea eta azken asmatzailea: | |
2004 | ||
Benetan balio duena, zinetan garrantzitsu dena, bizitzaren zentzua, duintasuna, zuzentasuna (bizitzeko era zuzena) da. Horra etikak | dituen jomuga nagusiak, jomuga bakar baten aurpegi edo modulazio ezberdinak eta elkarren osagarriak direlarik. Nola jakin, bada, zein datekeen bizitzeko era zuzena, bizitzaren zentzuaz zertxobait bederen geure buruari galdetu gabe? | |
2006 | ||
Talentuaren ekoizpen nobleago guztietan zatiak elkarrekin erlazionatzen eta egokitzen dira; eta, osoaren konsistentzia eta uniformetasuna hautemate aldera, zati horietaz jabetzeko eta ondoren elkarren arteko erkaketa egiteko gaitasunik gabeko pentsamendua duen pertsonak ezin du hauteman edertasunik, ezta akatsik ere. Artelan orok | badu jomugaren edo helbururen bat, eta horri begira egiten da; eta zenbat eta gehiago egokitu helburu horretara, orduan eta perfektuagotzat hartzen dugu. Elokuentziaren helburua konbentzitzea da, historiarena irakastea, poesiarena atsegina ematea grinen eta irudimenaren bidez. Helburu horiek aintzat hartu behar dira edozein obraren analisia egiten dugunean. | |
2014 | ||
Auziak artearen funtzio nagusiak eta naziotasunarekin dituen loturak | ditu jomugan. Mallarmek Wagnerrekin eta bereziki Wagnerren aurkaizan zuen eztabaida termino horietan definitu daiteke. | |
2017 | ||
Ildo horretatik, guztia gertatzen da Besteak eta ni neu bere baitarako osotasun baten alferreko ahalegina bagina bezala berak izateko duena errekuperatu eta biltzeko bere baitakoaren modu soil eta hutsean. Bere burua objektutzat hartzeko ahalegin horrek, hemen muturreraino eramana, hots, zatiketa erreflexiboaz baino askoz harago, osotasun horrek | lukeen jomugaren kontrako emaitza ekarriko luke: bere kontzientzia izateko ahaleginean, bere baitarako osotasuna eratuko litzateke bere aurrean bera kontzientzia bat bezala, baina bera kontzientzia deneko bera hori ez izateko duen kontzientzia bat bezala. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 7 (0,05) |
Lehen forma
badu | 1 (0,01) |
ditu | 1 (0,01) |
dituen | 1 (0,01) |
duen | 1 (0,01) |
dute | 1 (0,01) |
lukeen | 1 (0,01) |
zuen | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Jakin liburuak | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan jomuga | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan jomuga emaitza | 1 (0,01) |
ukan jomuga hori | 1 (0,01) |
ukan jomuga nagusi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |