Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 9

2006
‎Lan horren egileek zehaztu dutenez, faktore sozioekonomikoen eragina kenduta, “ordenagailuaren erabilera erregularraren eragin positiboa nabarmena da”, Alemania, Australia, Belgika, Hego Korea, AEB bezalako herrialdeetan frogatu den bezala. eta Suitza. Kontrakoa dirudien arren, ELGEk adierazi du etxean ordenagailua duten ikasle askok ez dutela jolasteko bakarrik erabiltzen, baizik eta etxeko lanekin laguntzen dutela eta Internetera jotzen dutela bilaketa tresna gisa. Ikerketak, gainera, ziurtatzen du ikastetxeetan teknologia berriak erabiltzeak ez duela inolako zerikusirik ordenagailuen informatizazio mailarekin eta etxeko erabilerarekin.
2010
‎FIAPAS enpresak beste zantzu batzuk ere baditu, hala nola ez erakustea lasaitasun seinalerik amaren ahotsaren aurrean, edo ez egitea txintxirrina, eskura uzten bazaio. 6 hilabetetik 9 hilabetera, kezkatu egin behar da, ez badiote bere izenari erantzuten, ez badute arreta erakartzeko bokalizatzen, ez badute jolasten haurren abestiekin batera doazen keinuak imitatuz, edo ez badira saiatzen helduen bokalizazioak imitatzen. Badira beste seinale batzuk ere, hala nola belarrietan ikusten diren irregulartasunak, belarrirako kaltegarriak diren botikak hartu izana, konplikazioren batengatik ospitaleratu izana, hala nola meningitisagatik, erditzean oxigenorik ez izatea, jaiotzean pisu gutxi izatea edo sortzetiko infekzioren bat, hala nola toxoplasma, errubeola, zitomegalobirusa, herpeak edo sifilia.
2012
‎Kumeak Txakur hauek, beren adinagatik, oso aktiboak dira. Denbora asko behar dute jolasteko eta ariketa fisikoa egiteko. Txakurkume horiei arau batzuk irakatsi eta irakatsi behar zaizkie, hala nola beren beharrak kalean egitea, altzari edo zapatilak ez hozkatzea, pertsonen ordutegietara ohitzea, etab. Txertoa jarri bazaie bakarrik atera daitezke kalera edo bainatu.
‎Oso zakur indartsuak dira eta, beraz, energia deskargatu behar dute a) jokoen bidez. Baina edozein lekutara oso ondo egokitzen diren animaliak ere badira, eta, horregatik, etxe batean bizitzeko egokiak dira, Zorrilla eta Guirao bezala, haiekin bizi direnak. Pitbullaren jabea Pitbull batek denbora eskaintzeko prest dagoen jabea behar du jolasteko harekin eta «orekatua izan dadila, hau da, jakin dezala txakur oso indartsua duela eta behar duela. arauak jartzea eta mugak», dio Guiraok.
2013
‎Azken belaunaldiko bideo-kontsola erosten dugu eta, urtebeteren buruan, haren lehiakideak funtzio gehiago dituen beste bat aurkeztu duela eta, lehenbiziko zokoratu egiten dugu, nahiz eta ongi ibili, berrikuntzak dituenarekin jolastu nahi dugulako.
2016
‎Ahulenen artean eta diskriminazio handiena jasaten dutenen artean daude neskak, gutxiengo etnikoak eta herri indigenak eta tribalak, behe mailako pertsonak edo beheko kasta bat, gutxitasunak dituzten txikiak eta errefuxiatu gisa bizi diren pertsonak. Lan egiten duten adingabeak ez dira eskolara joaten, eta ez dute jolasteko astirik. Askok ez dute jasotzen ez elikadura ez zainketa egokirik.
2023
‎Hauek dira sukar katuaren sintoma ohikoenak: Apatia Animalia alikaituta agertzen bada, ez du jolasteko gogorik eta errutinak aldatzen ditu, txoko batean etzanda edo ezkutatuta egotea nahiago baitu, ondo ez dagoela adierazten du. Nekea Katuak berez dira animalia bitxiak, ez da ohikoa inaktibo edo lokartuta ikustea.
‎“Funtsezkoa da familiak ohartzea zeinen garrantzitsua den seme alabak irakurketara hurbiltzea, haiekin irakurzaletasuna garatzea, testuetan informazioa aurkitzen laguntzea, irakurtzen denari buruz hitz egitea, testu bat ulertzeko aktibatzen dugun ezagutza”, dio Gariak. Garrantzitsua da, halaber, haurrak ipuin kontalarietara, antzokietara, txotxongiloetara, tailerretara eta abarretara eramatea, eta mahai jokoetan laguntzea, haurrek irakurmena ulertzeko estrategiak aktibatu behar baitituzte jolasteko. Elena del Pilar Jiménezentzat, berriz, funtsezkoa da gurasoek “adibidearekin iragartzea”.
‎Tamaina handiko txakurrak izan arren, aldakako displasia ez zaie eragiten, forma meheari esker. Hala ere, hausturak jasateko joera duten txakurrak dira; beraz, kontrolatu egin behar da ez dutela pisurik irabazten eta kontuz ibili behar dutela jolasten edo ariketa fisikoa egiten dutenean. Ehiza txakurrekin barruko eta kanpoko parasitoei gehiago erreparatu behar zaie, eta jarraipen zorrotza egin behar zaie, edo albaitariarekin ezarritako desparasitazio egutegia izan.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia