Emaitzak: 7
2002 | ||
Ikertu behar ez | duten irakasleak egoteko aukera egonik ere, benetako unibertsitate sistema eraginkorra lortuko badugu, ikerkuntza jarduera suspertu egin behar da. Eta hori lortzeko, ikerkuntza egiteko gogoa eta prestakuntza sustatu behar dira, ikerkuntzarako erabiltzen diren baliabideen kopuruak egokia behar du, eta ikerketa jarduera egiteko berezko egiturak behar dira. | |
2005 | ||
5 Ikastetxe batean 1 eta 2 mailan esperientzia gehien | duten irakasleak daude. Taldehorretan esperientzia handiko lau irakasle daude eta bileretan lana berehalabukatzen dute, ziklo hori denek oso ongi ezagutzen baitute. | |
2006 | ||
Soziolinguista gehiago ez kontratatzea eta ikerketa lerroa ez indartzea dira mehatxu nagusiak soziolinguistika arlorako Deustuko Unibertsitatean. Soziolinguistikan interes berezia | duten irakasleak egon ezik gaitza da talde lana sortzea eta ikerketa ildoa indartzea.l | |
Soziolinguistikan interes berezia | duten irakasleak egon ezik gaitza da sortzea eta ikerketaildoa indartzea. | |
2009 | ||
Frantziakoak, Afrikakoak, ekialdekoak, Europako beste herrialdetakoak... Denen erdian, pedagogia egin nahi | duen irakaslea dago. | |
2016 | ||
Era horretan, irakaskuntzan ikuspegi berri bat sortzen da, non ikasleek euren ikaskuntza prozesuan erantzukizun gero eta handiagoa duten; kontzeptuen arteko loturak eta arazoen soluzioak ikasleek, irakasleen beharrizanik gabe, garatu behar dituzten prozedurak dira. Hau da, ikasleek ez | dute irakaslearen esku egon behar jakintza lortzeko, baizik eta bizitza akademikoan independenteak izatea lortu behar dute, arlo profesionalean gertatuko den bezala. Arazoak konpontzea, bizitzaren eguneroko lana izaten da, eta, ondorioz, unibertsitateko hezkuntzak horretarako lagungarriak diren gaitasunak lantzeko ezinbestekoa izan behar du (Vanderbilt, 1990; Vye, Goldman, Voss, Hmelo & Williams, 1997; Schaafstal, Johnston & Oser, 2001; Middleton, 2002), ikaskuntza metodologia tradizionalarekin lortzen ez diren gaitasunak (Porter & McKibben, 1988; Bovinet, 2000; Jauch et al., 2000; Olian et al., 2002; Bailey, Sass, Swiercz, Seal, & Kayes, 2005). | |
2021 | ||
Lortzen ditugu euskaldun kontzienteak? Orduan, ondo edo hobeto egoteko zer egin dezakegun pentsatu behar dugu, eta horretan inportantea da konpromiso politikoa | duten irakasleak egotea". |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan irakasle | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan irakasle egon | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |