Emaitzak: 3
2021 | ||
Baina, horretarako, ikuspegi jarraitu eta formatibotik eraiki behar da ebaluazioa, eta ikasleen ahotsa ere horren baitan txertatu, koeta auto ebaluazioaren bidez. Dagoeneko, horiek nolabaiteko tradizioa duten ebaluazio moduak dira, etapa gehientsuenetan gainera, eta galdekatutako ikasleek ere halaxe kontrastatzen dute. Beste zerbait da ebaluazioariketa horiek zer nolako pisua eta inpaktua | duten irakasleak egiten duen ebaluazioan eta kalifikazioan. Eta, horrek eragina du ikasleek hartzen duten arduran eta jarreran, bai bere burua ebaluatzerakoan, bai kideak baloratzerakoan. | |
2023 | ||
Baina irakasleak ikasleak baino gehiago daki, irakasleak ematen duen ikasgaiaz dakien guztiaren zati bat pasatu behar die ikasleei. Ikasleek eta gurasoek konfiantza izan behar | dute irakaslearen egiten jakitean, eta pazientzia ikaskuntzaren fruituak ikusteko, inoiz ez baitira berehalakoak, iraunkortasuna eta heltze prozesua behar dute. | |
Irakasle titularren askatasun berbera dute. Haietako bakoitzak erabakitakoaren arabera, nahi | duten irakaslearekin egiten ahal dute lan. Bakarrik ere egin dezakete lan, eta noizean behin lagungarri gertatzen ahal zaion edonori kontsulta egin. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 3 (0,02) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ukan irakasle | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan irakasle egin | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |