Emaitzak: 7
2001 | ||
141). Hortan, idazleak nahiago duisiltasunaren bidetik abiatu, bere ahotsa zarata publikoan integratuta gera ez dadin; nahiago | du inguruko errealitateari bizkarra eman, bertako blagan erori baino. | |
2005 | ||
parte hartzeko eskubidea, gizonezkoenmoduan tratatuak izateko eskubidea, emakumea izateagatik diskriminatua ez izateko eskubidea, emakumeari ere, gizonezkoei bezala, existentzia edo izate hutsagatikzegozkion eskubideak zirela frogatzea. Hau da, Alardean gizonezkoekin batera etaberdintasunezko egoeran parte hartzeko eskubidea, funtsezko eskubide bat zela, Giza Eskubideen Deklarazio Unibertsalak aurrezagutzen duena eta gure antzekokultura | duten inguruko herrialdeetako konstituzioek ere bere egiten duten eskubidebat dela. | |
2006 | ||
Gipuzkoan garai hartan ez nuen inoiz ezagutu ETAren kontra zegoelaesatera ausartzen zen gazterik. Ergel sentiarazi nahi | ninduten inguruko guztiek, politika axola ez zitzaidalako eta ETAren alde ez nengoelako. Gainera ETArenalde egotea ez zen nahikoa, bi ETA zeudelako, militarra eta politiko militarra. | |
2011 | ||
Pazienteak ikuspegi moderatua bereganatu eta besteaz modu moderatuan fidatzen ikasi behar du: «konfiantza | dugu inguruko pertsonengan, konfiantza hori erabatekoa ez bada ere». | |
2014 | ||
Eredu biologikoak ez du kontuan hartzen asaldu biologikoan eragina | dutela inguruko faktoreek eta ikaskuntza faktoreek. Ez du kontuan hartzen portaera anormal guztiak ez daudela nahaste biologikoei lotuak. | |
Portaera aldatzeko teknikek uste | dute inguruko kontingentziek moldeatzen dutela portaera. Ondorioz, errefortzuak eta zigorrak erabiltzen dituzte portaera positiboak gehitzeko eta negatiboak desagerrarazteko. | |
2017 | ||
Distantzia horretatik behera, ereduaren izaera kuantiko edo klasikoaren araberakoak dira ezberdintasun nagusiak, egituraatomistikoa edo jarraitua kontuan hartzearenak baino. Eremu hurbilei dagokienez, argi ikusten da menpekotasun hadia | dutela inguruko egiturarekiko, baina, erakutsi bezala, posible da hurbilketa klasikoakerabiliz banaketa eta balio beretsuak lortzea nanopartikulen ezaugarri geometrikoak soilik kontuan hartuz. Alegia, eremuen lokalizazio azpinanometrikoa egitura geometrikoaren ezaugarrien araberakoa da etaefektiboki hurbil daiteke eredu klasikoak erabiliz. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan inguruko | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan inguruko egitura | 1 (0,01) |
ukan inguruko errealitate | 1 (0,01) |
ukan inguruko faktore | 1 (0,01) |
ukan inguruko guzti | 1 (0,01) |
ukan inguruko herrialde | 1 (0,01) |
ukan inguruko kontingentzia | 1 (0,01) |
ukan inguruko pertsona | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |