Emaitzak: 7
2001 | ||
Xiberoko Zohardiak edo gainontzeko folklorezaleek antolatzen dituzten agerraldiek, ordea, arrakasta nahiko zabala daukate. Erraiten ahal da ere, pastoralez kanpo, euren antolakuntza hauek | dituztela ikusle kopuru handienak erakartzen eta ez aldi batez edo bestez, baizik eta aspaldiko urtetan. Hala da Garindaineko herriak aspaldidanik eratzen duen" Euskal Kantu Festibalaren" kasuan; hala, baita ere, Xiberoko Zohardia ren eskutik datorkigun | |
2004 | ||
3. Nola ikusten duzu euskararen egoera telebista lokaletan? Euskara hutsean diharduzuen telebista lokalek arazoak | dituzue ikusleengana heltzeko. Eta programazioa osatzeko? | |
3. Nola ikusten duzu euskararen egoera telebista lokaletan? Euskara hutsean diharduzuen telebista lokalek arazoak | dituzue ikusleengana heltzeko. Eta programazioa osatzeko? | |
2005 | ||
Kasu ezagun bat aipatzearren, haur ahotsetan dagoen hutsuneak ondorio larriak ekarri zituenHa rry Potterfilmaren euskarazkobe rtsioan. Eta euskarazko bikoizketan ahotsak errepika tzeakeragin negatiboa | du ikusleengan: | |
2008 | ||
Sormenaren aldeko apustua, ordea, Pompidou Museoa da, bere garaian apurtzailea, estetika berria eskaini zuen, haustura ekarri zuen garaiko museogintzan, begi bistan utzi zuen barnealdea, tuberiak eta eskailerak, kondukzio elektrikoa, beirazko hormak, kaletik ikusten zen barrualdea. Irudiaz gain, Pompidouren filosofia parte hartzailea zen, interakzioa bultzatzen zuen, ez | zuen ikusle pasiborik nahi, bisitaria behartzen zuen informatzera, jakitera eta liburutegia zabalik zuen edonorentzat, unean kontsultatzeko arteaz edo literaturaz, edozertaz. Inauguratu zen garaian, 1977an, gurean liburu bat lortzeko eskaera egin eta zain egon behar izaten genuen liburuzainak ekarri bitartean. | |
2012 | ||
Bi motatako kritika nagusi jasotzen dituzte halako praktikek: batetik, ezarritako parametroen jarraipen horri lotuta, partaidetza erretorikoa dela, zehaztutako gidoi bati jarraitu besterik egiten ez | duelako ikusleak, benetako aukera zabalik gabe. Beste alde batetik, arte izatetik aktibismo izatera pasatzen direla, arte izaera galtzen dutelarik, askotan azken objektu fisiko bati uko egiten diotelako. | |
2023 | ||
Halatan, erakusketa programak badira ere, biek bideratzen dituzte mostren inguruko saretze eta mediazio programazioak. Izan ere, prozesu artistikoekin harreman zuzenik ez | duten ikusleak kontuan harturik, helburua horiek erakartzea eta arte garaikidearekiko gerturatze bat bideratzea da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Jakin | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan ikusle | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ikusle heldu | 2 (0,01) |
ukan ikusle kontu | 1 (0,01) |
ukan ikusle kopuru | 1 (0,01) |
ukan ikusle pasibo | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |