Emaitzak: 4
2007 | ||
Emaitzen arabera, haurrek bazekiten estatua dela parlamentuak ezarritakolegeak aplikatzen dituen lurraldea, eta gobernua arduratzen dela lege horiek betedaitezen eta horretarako irakasleez, poliziez, epaileez eta antzeko enplegatuezbaliatzen dela; azkenik, haurrek bazekiten enplegatu horien guztien soldataordaintzeko, gobernuak zergetatik lortutako dirua erabiltzen duela. Oro har, besteikerketa batzuetan parte hartu duten 13 urteko nerabeen neurriko ezagutzaagertu | zuten ikerketan parte hartu zuten 8 bat urteko haurrek (Berti, 2005). | |
2015 | ||
Azken lerro hauetan eskertu nahi nituzke nire ikerketetan hastetik segitzen eta azkarkilaguntzen nauten pertsonak, bai nire bi tesia zuzendariak eta bai ELEBILAB eta IKERlaborategietako kideak, eta hala izan da artikulu hau idazteko momentuan ere. Bukatzeko, nolaez, eskertuko ere | ditut ikerketan parte hartu duten eskoletako ikasleak eta hori ahalbidetu etabaimendu duten irakasle eta zuzendari eta gurasoak. | |
2017 | ||
Euskaraz komunikatzeko duten gaitasuna nahikoa ez dela pentsatzen dute hiztun askok, ez dutela jario nahikorik, ez dutelala kaleko hizkerarik edota ez dutela euskalkirik. Eta azpimarratu nahi | dut ikerketan parte hartu duten hiztun guztiak gai zirela komunikatzeko. Bik baino ez zuten kostata egiten berba. | |
2023 | ||
Denak udalerriko bi ikastetxeetako DBHko ikasleak dira, 84 3 mailakoak eta 54 4.ekoak; hala ere, gazte guztiak ez datoz bat lehen aipatutako ezaugarriekin, izan ere, zenbait kasutan herria zehaztea zaila izan denez3, eta aparte gelditzen zen gazterik ez egoteko, lehenengo lagin honetan ikasturteren bat errepikatzeagatik 17 urte beteak dituzten bi gaztek eta beste udalerri batzuetan (6 Aian, 3 Usurbilen eta 1 Zarautzen) bizi diren 10 gehiagok hartu dute parte. Bestalde, ez | dute ikerketan parte hartu 14 urte beteta izan arren 3 edo 4 mailan ez dauden gazteek4, udalerritik kanpo dauden beste ikastetxe batzuetan ikasten dutenek eta, baldintzak bete arren, galdetegiak pasa ziren egunean klasean ez zeuden 15 ikaslek. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 4 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
uriola.eus | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan ikerketa | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ikerketa parte | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |