Emaitzak: 9
2007 | ||
Ikaskuntza soziala delako teoriaren jarraitzaile ziren egile konduktistekgauzatu | zituzten ikerketa horiek, eta giza jokabide jakin batzuk sorraraztendituzten baldintzak aztertzea zen haien xedea (ikus III. kapitulua). Ikuspegi teorikohorren arabera, giza garapena, ikaskuntza bezala, hiru zutabe hauetan oinarritutakoprozesu bat da: | |
Aipatutako gaitasun soziokognitiboen garapena aztertzea zen lehenengo lanhorien helburua, eta, horiei esker, gaitasun soziokognitibo bakoitzean adinarekingertatzen ziren aldaketak ezagutu ziren (Serafica, 1982). Kapitulu honen helburuagizarte ezagutzaren garapenaren ikerketaren historia laburki azaltzea denez, | ezdugu ikerketa horien emaitzetan sakonduko. Irakurleak horiei buruzko argibidegehiago nahi badu, jo dezala, adibidez, honako autore hauen berrikuspenetara: Chandler (1977, 1982), Hoffman (1977) eta Shantz (1983). | |
2009 | ||
Orain arte laguntza pribatuetara jo behar | zuten ikerketa horiek diruz hornitzeko. | |
2018 | ||
– | Badut ikerketa horien berri, bai: zulo okzipitala, bekoki baxua, masailalbo hezur handia, kirten gisako belarriak... | |
[11] COLECTIVOS SITUACIONES kolektiboak ikerketa militantean jarduten du, eta 2001 urtean sortu zen Argentinan. Ikerketa kolektiboa sustatzen dute, eta Tinta Limón argitaletxean argitaratu ohi | dituzte ikerketa horiek, besteak beste (Ikus http://tintalimon.com.ar/demanoenmano/ webgunea). | |
2020 | ||
Ez nago konforme. Uste | dut ikerketa horiek ez dituztela alderdi literario eta estetikoak behar bezala aztertu". Horra, beraz, mahai gainean eztabaida. | |
2021 | ||
Heientzat ez da dudarik, su horiek hola piztu dituztenak ez ditazke izan artetan han edo hemen mendia garbitu nahiz su bat edo beste pizten dituzten horietarik, bainan dira zinez gaixtagin atrebitu hutsak, gisa hartarat behar direnak zigortuak izan. Ageriko da zer jalgiko den hortakoak direnek akulatzen ari | dituzten ikerketa horietarik bainan denek nahi ginuke jakin egiaz egi zer gertatu den. Anartean, bildu diren hautetsiek argi eta garbi agertu dituzte beren arrangura guziz saminak. | |
Gainera, uste du murgiltzeak jasan ditzakeen erasoen kontra balio | dutela ikerketa horien emaitzek, balio bat ematen diotelako hizkuntza gutxituari. «Murgiltze ereduak, eta, oro har, hizkuntza gutxitua hezkuntza sisteman sartzea, ideologia diglosikoen aurka egiteko arma bihurtzen dira, frogatzen dutenagatik: | |
2022 | ||
Teoria sozialak hartutako norabide postestrukturalista | dute ikerketa horiek euskarri, baita inspirazio iturri zuzen ere, maiz. Michel Foucaultek azaldu zuen diskurtsoen baitan ekoizten dela egia, eta azalpen horren ondorio da gorputzen" diziplinatzearen" inguruan gerora egin zuen analisia. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 9 (0,06) |
Lehen forma
Badut | 1 (0,01) |
dituzte | 1 (0,01) |
dituzten | 1 (0,01) |
dut | 1 (0,01) |
dute | 1 (0,01) |
dutela | 1 (0,01) |
ezdugu | 1 (0,01) |
zituzten | 1 (0,01) |
zuten | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
EITB - Sarea | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Susa | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Herria - Euskal astekaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan ikerketa | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ikerketa horiek | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |