Emaitzak: 5
2014 | ||
Sexuari dagokionez (ikus 5 taula), baieztatzen da emakumezkoek puntuazio altuagoak | dituztela ikasmolde sakonean (motiboan eta estrategietan) eta gizonezkoek azaleko ikasmoldean (motiboan eta estrategietan). Ezberdintasunak estatistikoki esanguratsuak izan ziren, eta d estatistikoaren emaitzetan oinarrituz esan daiteke sexuaren efektuaren tamaina handia izan zela azaleko ikasmoldearen eskala osoan eta azaleko motiboan; sexuaren efektuaren tamaina ertaina izan zen azaleko estrategian, motibo sakonean eta ikasmolde sakonaren eskala osoan; bukatzeko, sexuaren eragina txikia izan zen estrategia sakonaren eskalan (Cohen, 1977). | |
Era berean azaleko ikasmoldearen adierazleek (motiboa, estrategia eta eskala totala) aipatutako aldagaiekin alderantzizko erlazioa azaldu dute, teorikoki espero zitekeen bezala. Gainera, sexuaren arabera ezberdintasun esanguratsuak aurkitu ziren, literaturak esaten duen moduan; horrela, emakumezkoek puntuazio altuagoak | dituzte ikasmolde sakonaren adierazleetan eta gizonezkoek azaleko ikasmoldean. | |
Emakumezkoek puntuazio altuagoak lortzen dituzte sakoneko ikasmoldean gizonezkoek baino, eta azaleko ikasmoldean alderantziz (De Lange eta Mavondo, 2004; Duff, 2002; García Berbén, 2005; Gijbels, Van de Watering eta Van den Bossche, 2005; Vermunt, 2005). Bestalde, adinak erlazio zuzena | du ikasmolde sakonarekin eta negatiboa azalekoarekin (Baeten, Kyndt, Struyven eta Dochy, 2010; Vermunt, 2005; Zeegers, 2001). | |
Ikasmoldea ikaskuntza testuinguruaren hautematearekin ere lotuta dago. Egiaztatu denez, testuingurua modu positiboan hautemateak erlazio zuzena | du ikasmolde sakonarekin eta alderantzizko erlazioa azaleko ikasmoldearekin (Entwistle, McCune eta Hounsell, 2002, Jackling, 2005). | |
Auto hautemate akademikoak erlazio positiboa | du ikasmolde sakonarekin, eta negatiboa azaleko ikasmoldearekin (Baeten et al., 2010; Papinczak, Young, Groves eta Haynes, 2008; Phan, 2008; Valle, González Cabanach, Núñez eta González Pienda, 1998); eta berdin gertatzen da autorregulazio akademikoarekin (Heikkilä eta Lonka, 2006; Phan, 2008; Tynjälä, Salminen, Sutela, Nuutinen eta Pitkänen, 2005). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Uztaro | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan ikasmolde | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ikasmolde sakon | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |