2005
|
|
Hala, Madril eta Bartzelonako markesinak, uzte indize handiena duten hirietako bi, konpainiako animalien balioa nabarmentzen duten mezuez beteko dira. Fundazioak abian jarritako beste ekintza batzuen arrakasta errepikatzea
|
du
helburu kanpainak, hala nola “Berak inoiz ez luke egingo. Ez amore eman”, berriz ere animalien leialtasunean eta jabeei ematen dieten maitasunean eraginez.
|
|
Gaurtik aurrera, Osasun eta Kontsumo Ministerioak publizitate kanpaina bat jarriko du martxan, ekainaren 18ra arte, gaixotasun mentalak dituzten pertsonei “laguntza, errespetua eta ulermena” emateko, Fernando Lamata Osasun idazkari nagusiak adierazi duenez. “Denok gara buru eritasun baten tratamenduaren zati” lelopean, gaixo horien gizarte bazterketa saihestea eta haien bizi kalitatea hobetzen laguntzea
|
du
helburu kanpainak. 1,17 milioi euroko aurrekontua du, eta prentsan, irratian eta telebistan iragarkiak jarriz, triptikoak, informazio kartelak eta zinema aretoetan iragarkiak proiektatuz zabalduko da.
|
2006
|
|
Ehun produktuen ekoizpena ekologikoagoa eta solidarioagoa izatea
|
du
helburu kanpainak
|
2010
|
|
Patxi Lopez lehendakariak Euskadi, goza ezazu lelopean aurkeztu du gaur Madrilen Euskadiren turismo irudi eta lelo berria. Euskal Herriaren turismo erakargarri nagusiak azaltzea
|
du
helburu kanpaina honek.
|
2012
|
|
Europa mailan, Espainiako Lan eta Gizarte Segurantzako Ikuskaritza partaide duen lantaldeak sektore batzuk zehaztu ditu, gizarte lanean, telemarketin enpresetan eta bidaiarien garraioan oinarrituko den ikuskapenerako. Laneko baldintzak hobetzeaz gain, arrisku psikosozialen ebaluazioei buruzko Europako legeria betetzen dela harmonizatzea
|
du
helburu kanpainak, laneko gaixotasunak eta laneko istripuak murrizten laguntzeko.
|
|
Ekimen horren helburua da mundu osoan janari galerak eta hondakinak murriztea, FAOk jakinarazi duenez. Urtero galtzen edo alferrik galtzen diren 1.300 milioi tona elikagai inguru murriztea
|
du
helburu kanpainak. Horretarako, eta Messe Düsseldorf GmbH rekin (azoka komertzialak antolatzen ditu) eta Interpack arekin (ontzien eta prozesatuen azoka) batera, sektore pribatuko bazkide berriak eta irabazi asmorik gabeko erakundeak gonbidatu dituzte elikagaien hornikuntza katean parte hartzera.
|
2017
|
|
Herritarrak sentsibilizatzea
|
du
helburu kanpainak, eta udalen bitartez zabaltzea ezinbestekoa dela iritzi dio aldundiak. " Behar beharrezkoa baita gizarte osoaren inplikazioa, herritar, eragile eta erakundeena indarkeria matxistarekin behin betiko bukatzeko", nabarmendu du Elgarrestak.
|
2018
|
|
Horretarako, Osakidetzak ahalegin handia egin du" Euskaraz bai sano!" 13/ 14 proiektu korporatiboaren zabalkundea egiteko eta hura sendotzeko. Profesional eta zerbitzu elebidunak identifikatzea
|
du
helburu kanpainak, euskaraz komunikatu nahi duten herritarrek argi eduki dezaten Osakidetzako zer zerbitzu eta langilerekin hitz egin dezaketen euskaraz eta, horrenbestez, euskarazko zerbitzuen eskaintza aktiboa handitu dadin. Zenbait inkesta egin zaizkie profesional eta erabiltzaileei, identifikaziosistema zenbateraino onartu den eta eraginkorra izan ote den jakiteko asmoz, eta bi kolektiboek oso erantzun positiboak eman dituzte.
|
|
Dena den, erakunde batzuetan, beharrezkoa da lanean jarraitzea" Euskaraz bai sano!" proiektu korporatiboaren zabalkundea egiteko eta hura sendotzeko. Profesional eta zerbitzu elebidunak identifikatzea
|
du
helburu kanpainak, euskaraz komunikatu nahi duten herritarrek argi eduki dezaten Osakidetzako zer zerbitzu eta langilerekin hitz egin dezaketen euskaraz. Oro har, litzateke beste saio bat egitea identifikazio sistema hori berriz sustatzeko, publizitate kanpaina baten bitartez, garbi geratu baita eraginkorra izan dela euskararen erabilerari eta sustapenari begira.
|
|
Profesional eta zerbitzu elebidunak identifikatzea
|
du
helburu kanpainak, euskaraz komunikatu nahi duten herritarrek argi eduki dezaten Osakidetzako zer zerbitzu eta langilerekin hitz egin dezaketen euskaraz.
|
2023
|
|
Horren adibide da ‘Inplik2 diabetesean’ kanpaina. 2022ko martxoaz geroztik, patologia ikusaraztea eta patologia hori dutenen errutina islatzea
|
du
helburu kanpainak. Ia urtebetez, ehunka erabiltzailek diabetesean izandako esperientziak kontatu dituzte #Inplik2DM2 hashtagaren bidez. Hala, komunitate bat sortu dute, patologiari buruzko informazioa zabaltzen laguntzen duena.
|