2007
|
|
Gehienbat, unibertsitari, langile, oraindik bere lehenengo lan tokira iritsi gabeko gazte, etxekoandre, izango diren garaadinekoengana euskeraren irakaskuntza heleraztea
|
du
helburu eta, hori guzti hori, bigarren hizkuntzen irakaskuntzarako teknikabideekiko ikerketa, irakaspideekiko azterlanak, entzun ikuste bidezko baliapidea, irakasleak gertatzea eta gaitzea bezala horri datxekon aurrerapide guztiekin batean, eta hoiei guztiei Helduen Alfabetatze eta Berreuskalduntzerako Erakundea HABESortarazi eta Euskaltegiak Araupetzeaz baliatuz bideak ematen zaizkiela....
|
2008
|
|
Horrezaz gain, transferentzia hizkuntza parearen mende dagoenez, hizkuntza askoren artean itzulpenak egiteko (Europako Batasunean litzatekeen sistema adibidez) transferentzia moduluen beharra biderkatu egiten da. Hau da, n hizkuntza
|
badugu
helburu eta bikote guztien arteko itzulpenak behar baditugu, analisirako zein sorkuntzarako n modulu izango dira nahiko, baina transferentziarako n (n) modulu dira.
|
2012
|
|
teknikari zaletasunari baino garrantzia gehiago ematen zaiola, hain zuzen ere. kultura dinamizatzaileak ere eskolaz kanpoko jarduerei buruzko ikuspegia aldatu egin dela diosku, aisialdiarekin lotuagoa: " gurasoek, eta gizarteak oro har, ondo pasatzea eta zaletasuna piztea
|
dute
helburu eta ez dute eskolako presiorik nahi euren". horrek guztiak erakusten du, gure ustez, eragileen arteko komunikazioa ez dela behar adinakoa eta errealitatearen irakurketa oso desberdina egiten dutela batzuk eta besteek. Nabarmena da, beraz, ikasketa plan adostu baterako eztabaida behar beharrezkoa dela:
|
2015
|
|
Ahozko aurkezpen bat egitea ahozkoa lantzea da ez bada espresuki lantzen egoera komunikatiboa, edo egitura, edo nola hasi eta nola bukatu...? Zalantzan jarri ahal
|
dugu
helburu eta trataera berezirik ez duen ahozko hori ahozkoa lantzea ote den. Izan ere, eskola adinean garapena gertatuko da baldin eta irakaskuntzaeta ikaskuntza prozesu horietan intentzionalitatea baldin badago, alegia, Karmele Perez, Agurtzane Azpeitia eta Idurre Alonso – Unibertsitatea eta eskola elkarrekin ahozko hizkuntzaren didaktika lantzen:
|
2021
|
|
Momentu honetan, ekimen bat dago Europan, FUEN sareak abiatu zuena: Minority safepack Initiative (Gutxiengoentzako segurtasun paketea ekimena) 7 Gutxiengoen eskubideak defendatzea
|
du
helburu eta, zabalagoa bada ere, hizkuntzei dagokienez, NPLDk gertutik jarraitu luke.
|
2023
|
|
Ekimen bakoitzak izan behar ditu bere mugak eta" joko arau" horien barnean aritu. Euskaraldiari ere askotan eskatu zaio
|
zituen
helburu eta mugetatik haratago joatea, ariketak ezartzen dituen egitekoak baino gehiago lortzea. Zaila egiten den arren, muga horiek mantentzea lehenetsi dugu, eta horrek mesede egin dio ariketari berari.
|