Emaitzak: 6
2004 | ||
Produktu batzuen merkaturatzearekin batera egiten diren publizitate kanpainek kalte egin diezaiekete zenbait ekoizpen sektoreren interesei, oinarri zientifikorik ez | duten gertakari edo baieztapenetan oinarritzen badira. Kasu horietan, eskumen desleialeko egintzak izaten dira eta judizialki zuzendu daitezke. | |
2005 | ||
Beste argudio bat: McDonaldsek gainean | zituen gertakarien aurrean izandako erreakzioa. Demanda jarri zenetik, murriztu egin du patatak frijitzeko erabilitako gantz azidoen maila, eta kendu egin ditu zenbait iragarki. | |
2007 | ||
Ildo horretatik, adierazi du 2006 urtean Espainiako Gobernuari jakinarazi ziola herrialde txiroari ezarritako isunak “Espainia hankaz gora jar zezakeela, baldin eta ez bazen berehala eta presaz ezartzen “pezqueñinak” harrapatu eta saltzeko neurriak”. Ministerioaren erantzuna Nekazaritza Ministerioko Itsas Arrantzako Idazkaritza Nagusiak (SGPM) dio ez dagoela ofizialki jasota Europako Batzordeak EBko Justizia Auzitegira eraman nahi | dituen gertakari zehatzak. SGPMk gogorarazi du joan den urteko martxoan Huelvan jardunaldi batzuk egin zirela arauz kontrako harrapaketen arrazoiak aztertzeko eta egoera horri aurre egiteko tresna egokiak bilatzeko. | |
2008 | ||
Fenomeno naturalak bereizten ditu batetik, eta izaera politikoa edo soziala | duten gertakariek dakartzaten arriskuak bestetik. | |
2010 | ||
Pedraz-ek argudiatzen zuen erabiltzaileek egindako akusazioa “baieztapen hutsak” zirela, prozedura penala hasteko nahikoak ez zirenak. Ministerio Publikoa ez dator bat salaketarekin, eta uste du “delitu itxura | duten gertakariak argi eta garbi ikusten direla”, eta horiek “pertsona kopuru handi bati” eragin ziotela. Fiskaltzak argitu nahi du ea Air Cometek billete kopuru handia saldu zuen 2009ko abenduan, nahiz eta jakin “ezin izango zuela eman kontratatutako aire garraioko zerbitzua”. | |
“Guraso batzuek ahaztu egiten dute ikastetxeak elkarrekin bizitzeko eta arau batzuk betetzeko lekuak direla” Guraso batzuek ahaztu egiten dute ikastetxeak elkarrekin bizitzeko eta arau batzuk betetzeko lekuak direla, eta beren seme alaben jarduteko askatasuna amaitzen dela besteen eskubideak urratzen dituztenean, irakasleak edo ikaskideak izan. Oro har, eraso horiek sortzen dira gurasoek uste dutelako, irakaslearekin hitz egin gabe, semeak errealitatearekin zerikusirik ez | duten gertakari batzuen bertsio desitxuratua ematen duela. Ez dute onartzen irakasleak eskolako jokabide arauak markatzea eta etxean onartutako ikasle horiei berea egitea galaraztea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan gertakari | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan gertakari argi | 1 (0,01) |
ukan gertakari batzuk | 1 (0,01) |
ukan gertakari ekarri | 1 (0,01) |
ukan gertakari zehatz | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |