Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 9

2002
‎Garbiketa etnikoa, gurutzada tradizio dituenak ezin du garbiketa etnikoa, gurutzada besterik egin. Habermasen helburua, helburua aintzat hartzekoa da, tradizio alemaniarra gainditzea izan da, alemaniarren eta frantziarren harremanak hobetzea; eta tradizio europarra ere gainditu nahi du.
2005
‎Denbora bukatu egiten da. Sobera duguna ezin dugu gorde, eskas duguneanerabili ahal izateko. Horrela bada, kontua ez da denbora baliatzea, denborak ezartzen dituen baldintzetara egokitzea baizik.
2006
‎haurraz beraz (maila ontogenetikoa) eta adopzioko familiaz (maila mikrosistemikoa). Nahiz eta haur hauen garapenaren bilakaeran bi sistema horiek gainerakoek baino zama handiagoa duten, uste dugu ezin dugula balizko eragin nabarmenaduten beste testuinguruak kanpoan utzi. Horregatik, bereziki esanguratsua zaiguadopzioko familiaren ingurune hurbila eta, kasu hauetan, instantzia administratiboeta judizialek duten inplikazioak duen inpaktua.
2008
‎Dislexia fonologikoa duenak ezin ditu hitz ezezagunak eta sasi hitzak irakurri, baina arazorik gabe irakur ditzake hitz ezagunak. Azaleko dislexia duenak, berriz, arazorik gabe irakurtzen ditu sasi hitzak edo hitz ezezagunak, baina hitz ezagunak irakurtzeko bide fonologikoa edo zeharkako bidea erabili behar du.
2012
‎Bakea nahi duenak ezin ditu txorakeria horiek esan, Azurmendiren iritziz.Daukagun historia eta gizartea daukagu, ez izatea gustatuko litzaigukeena. Etadaukaguna eta izatea gustatuko litzaigukeena nahasten ditugu berariaz.
‎Bakea nahi duenak ezin ditu txorakeria horiek esan, Azurmendiren iritziz.Daukagun historia eta gizartea daukagu, ez izatea gustatuko litzaigukeena. Etadaukaguna eta izatea gustatuko litzaigukeena nahasten ditugu berariaz.
2014
‎Denboran zehar arreta mantentzeko gaitasuna ukitzen du arretaren hutsuneak. AGNHa duenak ezin du arreta behar beste denboraz jarri, adin bereko beste haurrek egin ditzaketen jarduerak egiteko. Arreta denbora eta arreta jarraitu laburra ditu, eta gutxi irauten du jolasetan; iraupen gutxiko arreta du eskolan.
‎Laneko ordutegiari lotutako lo arazoak: lo egin behar dutenean ezin dute lo egin, eta esna egon behar dutenean logura dira. Txandakako lanaldietan sarri gertatzen da; adibidez, lanaldiaren ordutegia aldatu beharrean dauden ogibideetan:
2015
‎Intolerantzia hori dutenek ezin dute hartu glutena duen elikagairik (osagai hori oso urria bada ere), erreakzio immunologiko bat eragingo baitie hesteetan. Proteina horrek hantura kronikoa eta biloen lesioa eragiten ditu; horren ondorioz, nutrienteen (poteina, gantz, karbohidrato, mineral eta bitaminen) xurgapena muga dezake, kasu batzuetan desoreka nutrizionala eraginez (Arranzet al., 2013; Briani et al., 2008; Mamone et al., 2011).
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia