Emaitzak: 7
2008 | ||
Ondasun edo baliabide (material edo sinbolikoa) finitu eta eskas baten gaineko kontrola hartzea da. Baliabide hori eskasa denez, batek | duena ezin du beste batek aldi berean disfrutatu, eta, horrela, boterearen gatazkaren ikusmoldearekin identifika dezakegu. | |
Haren bildumak biziki ongi erakusterat ematen du literaturaren itxidura, XIII. mendetik geroz aitzinatu gabe etengabe errepikatzen ari dena. Mallarmé ren «Liburua» baino zorrozkiago, Septentrio bi liburuek hau | dute ezin hobeki argirat ematen: bere Zentzu bilaketan, gizakiak ez ditu liburu hatzak, hitz hatzak baizik aurkitzen, hizkuntzatik haraindiago ezin joanez bere adimenaren eskutik betiko urrundua egonen zaiona azkenean lortzeko asmoz. | |
2009 | ||
Dena den, Auzitegiaren adierazpenetatik hau ondoriozta daiteke: batetik, Estatuaren erregimena eta Elizek | dutena ezin dira parekatu; bestetik, estatu funtzioa eta erlijio funtzioa ez dira elkarrekin nahastu behar. Gainera, pertsonei trataera desberdina ematea berdintasun printzipioarekin bat etortzeko, ezinbestekoa da oinarritutako arrazoi objektiboa egotea eta proportzioan egotea bai hartutako erabakia, bai sortutako emaitza baita lortu nahi den helburua ere. | |
2010 | ||
«Emakumeak kontzientzia hartu behar | du ezin duela edozein motatako erasoa jasan, ezta barkatu ere». | |
2012 | ||
Hala ikusten zen honako bi langile gasteiztar hauen lekukotza aintzat harturik: «Uste | dut ezin garela prozesu politikoen gibeletik ibili, agintariek ematen ahal dizkiguten mugetan hertsirik: –Arraio! | |
2013 | ||
55); edo, beste modu batera esanda, lan honen helburua ez da Nietzsche-k benetan esan zuena argitzea edo interpretazio posible guztien berri ematea, bestelako irakurketa bat eskaintzea baizik, gure garaian lagungarri izan daitekeen eta ate berriak zabal ditzakeen interpretazioa; popatik ematea, zentzu deleuzetarrean. Helburua ez da horrenbeste Nietzsche-rekin justuak izatea, Colli ren ustearen kontra uste | baitugu ezin dela berarekin justua izan, den dena idatzita utzi zuela egia bada ere, kontrakoa ere idatzi zuelako. | |
2017 | ||
ii. Pedagogia ikasketak lan munduarekin | duten ezin ikusizko hutsunea. Hezkuntza eta heziketarekin lotzen den lanbide bakarra irakaslearena da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 7 (0,05) |
Lehen forma
baitugu | 1 (0,01) |
du | 1 (0,01) |
duena | 1 (0,01) |
dut | 1 (0,01) |
dute | 1 (0,01) |
duten | 1 (0,01) |
dutena | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Uztaro | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan ezin | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ezin ukan | 2 (0,01) |
ukan ezin hobeki | 1 (0,01) |
ukan ezin ikusi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |