Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 3

2009
‎Ikaskuntza esanguratsua sustatzea Nola lor daiteke ikasleek ikasgelan egiten duten ikaskuntza esanguratsua izatea? Ausubel ek zehaztu zuen bezala, edozein hezitzailerentzako lehenengo premisa ikasleak dakiena ezagutzea da, eta, horren ondorioz, ikasgelako helburuak eta plan didaktikoak diseinatzea, hau da, ikasleek curriculumeko edukiei buruz dituzten ezagutza teoriko eta praktikoetatik abiatuta. Bestalde, garrantzitsua da hezkuntza materiala eta edukiak antolatzea, gero esanahiak erlazioz eraikitzeko aukera emango duen barne egitura antolatua izan dezaten.
2011
‎“Ezin da pobreziatik irten Bigarren Hezkuntzaren garapen handiegirik gabe. Hori da gutxienekoa, gaur egungo mundu globalizatuan bizirauteko bitartekoak lortzeko behar dituzten ezagutza teorikoak eta gaitasun praktikoak eman nahi badizkiegu gazteei”, esan zuen Irina Bokova UNESCOko zuzendari nagusiak. “Asmo handiko gauzak erakutsi ditugu, eta erronka horri aurre egiteko konpromiso sakona hartu dugu, baina hori da oparotasunera iristeko bide bakarra”, erantsi zuen.
2012
‎Duela pare bat hamarkada horrelako ikasketak gutxietsita bazeuden ere, gaur egun oso ondo prestatutako profesionalak dituzte, edozein adarretan. Prestakuntza praktiko handia duten langileak dira, enpresek asko eskatzen duten ezaugarria, LHko pertsonak nahiago baitituzte ezagutza teoriko gehiago baina, batzuetan, esperientzia gutxiago duten unibertsitate tituludunak baino. Gehien eskatzen diren LHko lanpostuak ostalaritzaren, industriaren eta administrazioaren eremuan daude.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia