Emaitzak: 7
2010 | ||
Orain beste erronka bat | dugu esku artean: hizkuntza ikasgai espezifikorik gabe hizkuntza konpetentziak eskuratzeko curriculuma eratzea. altu horiek lortzeko? | |
HUHEZIko hizkuntza plangintza kal hizkuntza eta literaturaren didaktika bezalako ikasgairik. Hizkuntza tresna gisa soilik irakasteko ikasteko helburua desagertu egin zaigu, eta orain beste erronka bat | dugu esku artean: hizkuntza ikasgai espezifikorik gabe hizkuntza konpetentziak eskuratzeko curriculuma eratzea, arestian esan dugun bezala, gure ikasleen profilean hizkuntza konpetentzia horiek ezinbestekoak direlako. | |
2011 | ||
Ikuspegi ekologikoarekin zorrotz jokatuz gero, konkrezio mailan zailtasunak dituen arren, orain arteko bereizketa gaindiezinen arteko zubiak eraikitzeko moduko testuinguru bat eskaintzen duelako ideia zabaldu zen. horrela bada zenbaki honetara ekarri dugun edukia. hasieran esaten genuen modura, Hizkuntza ekologia teoriak eta praktikak eman du aurten zer pentsatua eta zer landua gure artean. hala ere, ez gara ase. pertsona askoren ahalegina da oraindik nahi genukeen aterki hau behar bezala gara dadin. BAT aldizkaria honen inguruko lanketan jarraitzeko prestutasuna agertzen du, eta nahi | duenak eskura izango du debate honetan parte hartzeko aukera. Bitartean, eskerrak ematea ezinbesteko dugu urte honetan ekimen desberdinetan parte hartu duten dozenaka laguni.• | |
2013 | ||
Artikuluaren sarreran aipatzen den moduan, 2011 urtean Arrue Proiektuaren baitan EAEko ikastetxeetan eginiko ikerketaren zenbait oinarriren berri eman da. Lan horren xehetasunak ezagutu nahi | dituenak eskura ditu ikerketaren txostenean: Arrue Proiektua. | |
2014 | ||
Gaur gaurkoz ez | dugu esku artean arnasguneen egoeraren argazki osorik eskainiko digun azterlanik. Badirudi UEMAren aldetik epe ez oso luzean halako azterketaren bat egiteko asmoa dagoela, baina, halakorik izan artean, esku artean duguna erabili behar. | |
Xabier Azkue – EUSKURA, euskara eta kultura zen... Iturriaren barruan ikusten ditut taldeak, Udala eta kulturgileak; denen artean jartzen dute URA nahi | duenaren esku: liburuak, bertsoak, olerkiak, filmak, abestiak, kantak, dantzak, kontzertuak, jaialdiak, ikuskizunak, erakusketak, azokak, lehiaketak, ikastaroak, hitzaldiak... | |
2019 | ||
Lehenik, emandako gomendioei jarraipena egin nahi izan diegu ahots ezberdinak batzordera ekarriz; eta, bigarrenik, esparruari dagokion zaintza egin nahi izan dugu, egon litezkeen aukera nahiz mehatxu ezberdinen berri izateko. Beraz, une honetan esan dezakegu iturri ezberdinetatik diagnosi txostena, gonbidatutako eragileak eta bestejasotako informazio aberatsa | dugula esku artean hurrengo bide orriari heltzeko, zeina 2020 urtean argitaratzea aurreikusten dugun.• |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ukan esku | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan esku arte | 4 (0,03) |
ukan esku ukan | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |