Emaitzak: 6
2017 | ||
Marina pedagogo eta filosofoak esan bezala, interneten aurrean besterik gabe dagoen astoak astoa izaten jarraituko du ezinbestean. Ez dezagun pentsatu eskoletan teknologia eta gailu berriak sarrarazte hutsak dena errotik aldatuko duenik, egungo irakasle askok halaxe pentsatzen duten arren; baita eskola askok ere, gailuak eskolan sartzearekin batera itxurakerian erortzen direlako maiz (inperio ekonomikoaren menpeko diren PISA txostenen emaitzak argigarriak dira zentzu honetan, gailuetan oinarritutako heziketa | duten eskolek ez baitituzte emaitza askoz hobeak lortu). Antzua da oso irakasleak eta metodologiak egokitu ezean, gainera etor dakigukeena behar bezala analizatu eta ulertu barik. | |
Zuzendaritzak ederki daki ez duela itxura txarrik eman behar eta, ondorioz, maiz nahiago du irakasle taldeak elkarren aurka jarri, gurasoak irakasle disidenteen aurka jartzen ez dituenean. Irakasleriak erregelak jarraitu behar | ditu eskolak ez baititu aditu hutsak bilatzen, sistemaren defendatzaileak baizik, militante bokazional itsuak. Zentzu honetan, 0skolak jarraitu izan du irakasleak prestatzen Elizak apaizak prestatzen zituen modu berean. | |
2021 | ||
Herri batek hiru administrazioren baitan duen eskola banaketa ez dugu maite. Kontzertazio sistemak edota hainbatetan herritarren interesekin talka egin duen administrazioaren titulartasuna | duen eskolak ez du gure desioa bermatzen. Publikoa jabegotza baino haragoko kontzeptua dugu eta euskal artikulu askotan desagertzen den sustantiboa, euskaraz aritzea baino gehiago. | |
2022 | ||
" Irakasle eta langileek greba ez ezik, baja hartzeko eskubidea dute eta etxean geratu, baina ikasleek ez dute inolako eskubiderik, eta grebaren biktima nagusiak dira", dio guraso honek. Derrigorrezko Hezkuntza den heinean, eskolaren egoerak osasun arazoak eragiten ari baditu ere, ezin | dute eskolara ez joatea erabaki.Hau dela eta, greba eskubidea eta langile grebalarien egoera aintzat hartzen badute ere, Talaia guraso elkarteak ezin du dagoeneko" inorren jarrera babestu". Eta" seme alaben eskubideak gainerako guztien gainetik" daudela ulertuta, lan gatazkari aterabidea bilatzeko exijitu diete bai enpresari, bai grebalariei ere. | |
Hirugarren gutun bat jasotzen dugu, esanez dispentsa | dugula eskolara ez joateko, gure gaixotasun eta traumatismo psikikoaren kausaz. | |
Ez... Erran nahi | du eskolarik ez, haurrentzat. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Pamiela | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Antxeta irratia | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Maiatz liburuak | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan eskola | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan eskola ez | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |