Emaitzak: 7
2001 | ||
«Hartzailearentzat gogorra izatera irits daiteke baina, sentitzen dut, ikuslea hezi egin behar dela uste dut. Publikoari alde batetik ikusi nahi | duena eskaini behar zaio baina bestetik inoiz burutik pasako ez litzaiokeen hori ere eman behar zaio. Hori da gure eginbeharra». | |
2013 | ||
Gauzak beste modu batean egin zitezkeen, itun zabalagoak lortuz. Komunikazioaren alorrean dagoen lehia eta aldaketa ikaragarriaren aurrean, EITBk beste medio askok eman ezin | dutena eskaini behar du atxikimendua lortzeko: askoren arteko adostasunetik sortutako proiektua izatea da, asmo horretan, baliorik handiena. | |
Internetek errazagoa egin du entzulearekiko harreman hori, eta Gaztean argi daukate zein den jarraitu beharreko bidea: «Jendeari nahi | duena eskaini behar zaio». Horrek alderdi ez horren baikorrak ere baditu, Gaztea irratiko koordinatzailearen aburuz. | |
2018 | ||
pentsaeran, ideologian, sinesmenetan, hizkuntzan, musikan, dibertitzeko moduan... Botereak, beraz, bakoitzari nahi | duena eskaini behar dio. Horretan ere funtsezkoa da biotelebistaren lana. | |
2019 | ||
Zaintza lana ez dago behar bezala baloratuta gure gizartean. Horregatik, zaintzaileen lan baldintzak ez dira hoberenak izaten, lan karga handia izaten dute eta, askotan, ezin | dute eskeini beharrezkoa den arreta fisiko eta emozionala. Beraz, helduen eskubideak eta ongizatea bermatu ahal izateko, baliabide egokiak exijitzen dizkiegu erakunde publikoei. | |
2021 | ||
[tu gabe (baga, bage...)]: Bukatu gabe utzi zuen bazkaria; Jaungoikoari guretzat gehien opa | duguna eskaini behar zaio, eta gerorako utzi gabe, bihar edo etzirako luzatu gabe (Agirre); Gure gogoa ezin egon daiteke zertan edo hartan pentsatu baga (Añibarro); Bakean, soseguan eta haserretu bage egoteko ez da bide gaiztoa[...] (Añibarro). | |
Hori dela eta, beretzat ulergaitza da lantzeko modu bertsuekin segitzea irakaskuntzan. Elkarrizketatuaren iritziz, klasikoak ikasleak berak" eskatzen" | duenean eskaini behar zaizkio, hau da, ikasleak garapen maila egokia duenean edo horretarako prest dagoenean, horrek geletako gaur egungo errealitatearekin talka egin dezakeela aitortzen duen arren. Eta, desberdintasuna egiten du kanonikoa den liburu edo testu bat ikasleak osorik eta bakarrik irakurtzearen eta lanketa bideratu baten bidez pasarteak lantzearen artean, horietako bakoitzak ikasleari eskatzen diona desberdina delako, heldutasun, gaitasun, motibazio eta abarrei dagokienez. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Argia | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
goiena.eus | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan eskaini | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan eskaini behar | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |