Emaitzak: 5
2008 | ||
Politika Orokorreko Osoko Bilkuran taldeen txanda zabaldu du Aintzane Ezenarrok, goizean lehendakariaren agerraldiaren ondoren. Bere ustez, legealdiaren bukaeran bizi | dugun errealitatea ez da nahi genuena; urduritasuna sumatzen da, baita gizartean dagoen noraeza ere. | |
2009 | ||
Lortu diren datuak mendekotasuna duten eta mendekotasunik ez duten herritarren artean 2.300 inkesta egitean oinarritzen dira, bi kolektiboek administrazioen kudeaketari eta pertsona horiek jasotzen duten arreta mailari buruz duten iritzia jakiteko. “Egiaztatu | dugu errealitatea ez dela egokia pertsona horientzat”, kritikatu zuen Juan Sitges fundazioko zuzendari kudeatzaileak txostena aurkeztean. Ildo horretatik, azaldu zuen biztanleriaren sektore horren %26k baino ez dituela jasotzen “gaur egun SAADen laguntzak”, nahiz eta Espainiako hiru familiatik batek laguntza horiek eskatu behar dituen, kideen artean saltzaile bat duelako. | |
2015 | ||
Ulertzen dugu ikasleriak soilik horrela eskuratuko dituela eraeraginkor batean arlo profesional eta pertsonalari ekiteko beharrezko gaitasunak. Horrekin adierazinahi | dugu errealitatea ez dela zerbait objektiboa, estatikoa eta esperientziarik gabea eta hortaz, ikaskuntza irakaskuntzaren ideia transmisio hutsaletik ikas komunitateak eraikitzera igaro beharkolitzatekeela, irakasle ikasle erlazio bertikaletik horizontalera igaroz eta pasibotasunetik aktibotasun etaekintzailetasunerantz pasatuaz. Iruditzen zaigu soilik horrela lortuko dutela ikasleek arazoen aurreankonpetenteak izaten eta errealitatea ikertzen, eraldatzen nahiz eraikitzen. | |
2020 | ||
Haiekin konpartitzen nuen hiria, espazioa eta eguneroko bizitza. Heldu zen momentu bat non jasangaitza egin zitzaidan haiekin egunerokoa konpartitzea eta bizi | zuten errealitatea ez ezagutzea.Tesalonikan hasi nintzen kanpalekuetara joaten, ingeleseko eskolak ematen. Euskal Herrira bueltan, ez nuen kontzientzia hori galdu, eta, Kiosera mediku joateko aukera agertu zenean, ez nuen birritan pentsatu. | |
2023 | ||
" Zebra: 1 gobernariek zebra beltza zerrenda zuriekin edo zuria zerrenda beltzekin den eztabaidatzen duten bitartean, animalien biltzarrean argi | dute errealitatea ez dela beti zuria ala beltza izaten; 2 zerrenda zuri eta beltzez marratua, errepidea beste alderaino igarotzen duen bidea, konfiantza osoz, seguru asko." |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
EITB - Sarea | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan errealitate | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan errealitate ez | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |