Emaitzak: 5
2015 | ||
Biktima guztiek ez dutela aitortza bera merezi argudiatzen du Arregik, batzuk, ETArenak, proiektu politiko baten izenean hil zituztelako, eta besteak, GAL eta beste hainbat talderenak, ez. Indarkeria asko egon direla aitortu arren, ‘terrorea’, kontzeptuaren zentzu modernoan, ETArena bakarrik izan dela arrazoitzen du.25 Talde armatuaren ‘terrore historiaren’ bukaera moldeari dagokionez, ETAren konplize politikotzat | dituenak eraikitzen ari diren kontaketari buruzko kezka agertzen du Arregik, ETAren porrota ETAren proiektu politikoaren garaipen bihurtu nahian ari direlakoan.26 | |
2016 | ||
zaila, trabatua, aldrebesa, konpultsiboa eta psikotikoa; haren aurrera egin nahi eta ezinekin, duda muda amaigabeekin, kontraesan suntsikorrekin, bat bateko okertze, iluntze, arazte eta artezketekin. Nahi | genuena eraikitzen ari ginela zirudienean, dena eraitsi behar genuen eta hutsetik hasi, ibilitako distantzia desibiliz abiapuntura itzuli beste norabide bat hartzeko, hariak elkarrekin lotu eta deslotu behin eta berriz, hari mutur berriak han eta hemen azaltzen zihoazen heinean. Idazketa bidea patologikoa eta duala izan da: | |
2018 | ||
Herri arduratsuagoa, ingurumenarekiko errespetua bilatzen duena, elkartasun soziala nahi | duena eraikitzen ari dira hainbat eta hainbat herritar eta eragile. Adibidez, energia berriztagarrien arloan, I Ener ari da lanean Euskal Herri kontinentalean, GoiEner, aldiz, Euskal Herri penintsularrean. | |
2023 | ||
ADHNari buruzko edukia, adibidez,% 100 informazio engainagarria da78; eta, bestetik, horrelako eduki ez zibikoak (matxismoa, biolentzia, umiliazioa, gorputzen sexualizazioa...) horren goiz kontsumitzeak horiek hutsaltzera eramaten ditu eta, kasu batzuetan, errepikatzera (konduktismoa); izan ere, ikusi bezala, errealitate birtualean goraipatuak eta onartuak daude (saritze sistema) horietako asko, eta, beraz, nerabe batek erraz asko identifika dezake hori jokatu beharreko modu gisa, onarpen soziala edukitzeko grina hori asetzeko, arreta erakartzeko edo bestelakoak betetzeko. Horrek izugarrizko eragina | du eraikitzen ari diren balio, autoestimu eta identitatean, eta gero eta argiagoa da gure gizartean dinamika horrek dituen ondorioak. | |
Netiketa215 egin. Zeri eta nori ematen diogun like edo jarraitzen dugun, liburuan zehar ikusi bezala, guregan ez ezik, uste baino eragin handiagoa | du eraikitzen ari garen komunitatean. Gogoratu nola funtzionatzen duten konduktismoak, logika algoritmikoak, saritze sistemak eta gure autoestimuaren zigortzeak, eta ahalik eta modu onenean ikusarazi txikiari gai horiek. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Alberdania | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan eraiki | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan eraiki ari | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |