Emaitzak: 3
2011 | ||
aukera handiak dituzte haurrenganako tratu txarrak detektatzeko; izan ere, haur gehienak handik pasatzen dira, eta, gainera, han pasatzen dute denbora gehien. Era berean, hezitzaileek pasatzen dute denbora gehien haiekin, eta horrek haien garapenaren eta jokabidearen lekuko bihurtzen ditu, bai eta tratu txarren egoerak detektatzen gehien lagundu behar | duten eragile ere. | |
2013 | ||
10.4 irudia. Sinbolo bereziak.Funtzio espezifikoak | dituzten eragileak adierazten dituzte. Funtzio horietako batzuetan, alde handiak izan daitezke automata modelo batetik bestera.Funtzio berezietarako blokeak laukizuzen baten bidez irudikatzen dira, eta, barnean, sinbolo alfanumeriko bidez adierazten dira egin ditzaketen eragiketak. | |
2016 | ||
Horren ondorioz, hainbat eragile daude garapen afektiboan, eta elkarreraginak izaten dira haien artean: alde batetik, gertuko harremanek eta elkarreragin zuzena | duten eragileek mikrosistema bat osatzen dute (familiak, eskolak, lagunek, sinesmen taldeek?); beste alde batetik, makrosistema dago, hau da, dena delako gizartearen balio kultural eta sozialak, sinesmenak eta tradizioak; eta, azkenik, tarteko beste sistema batzuk daude (mesosistemak eta exosistemak). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 3 (0,02) |
Lehen forma
Argitaratzailea
LANEKI | 3 (0,02) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan eragile | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan eragile adierazi | 1 (0,01) |
ukan eragile ere | 1 (0,01) |
ukan eragile mikrosistema | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |