2004
|
|
Kalitate handia (paperean tamaina handiko inprimatze lanak egiteko, adibidez) edo jatorrizko argazkitik kopia doi doia (kolore, kontraste, saturazio eta gainerako parametroetan) lortu nahi denean, ordea, aukera automatiko horiekin bakarrik nahi
|
ditugun
emaitzak ez erdiestea ez da harritzekoa.
|
2011
|
|
Bi lanek iradokitzen dute seinale horiek askoz lehenago identifika daitezkeela, konplikazioak minimizatuko dituzten prebentzio neurriak hartzeko, hala nola bizimodu aldaketak edo tratamendu egokiak hasteko. Hala ere, National Heart Lung and Blood Institute ko ikertzaileek argi utzi nahi
|
dute
emaitzek ez dutela frogatzen aldi irregularrek gizentasuna edo glukosa edo intsulina maila handia eragiten dutenik, baizik eta funtzionamendu metaboliko txarraren alarma seinale izan daitekeela. Arau irregularren kausak:
|
2016
|
|
Iban Zalduak jarri gintuen bidean, eta Aritz Galarragak atal guztiak ikusi ondoren idatzi zuen argumentuaren ahulezien inguruko zutabea. Indartsu hasi arren, ez du konbentzitu.Ez duela fruiturik eman esatean, uler dadila kateak espero
|
zuen
emaitzarik ez dutela lortu. Izan ere, hasieratik amaiera bitarteko balantzea eginez, sinesgarritasunean azpimarratu da gabezia.
|
2017
|
|
Behin altxatuek gerraosteko lehenengo urteetan «estatu berri»aren egonkortasuna sendotzeko martxan jarritako estrategia nagusiak ikusita, errepresioa eta inguratze politikak, testuinguru horretan Bizkaiko gizarte zibilean agertutako jarrera ezberdinak aztertuko ditugu. Halere, aztergai honen konplexutasunaz eta ikergaiaren egoeraz jabetuta, hemen plazaratutako
|
ditugun
emaitzen ez behin betikotasunaz ohartzeari beharrezko deritzogu. Izan ere, testu honen helburu nagusia bestelakoa izan da, alegia, historiografiak ikertu ez duen funtsezko aztergai bati buruzko lehen gerturatze akademikoa burutzea.
|
2021
|
|
Poesiak kontzientzia pizgarri gisa espero
|
zuen
emaitzarik ez ziola ematen ikustean ekin zion Aitzolek bertsolari txapelketak antolatzeari (Dorronsoro eta J.M. Lekuona, 1987: 9; Garzia, 2007:
|
|
Kontuan izanda parte hartu duten informatzaileek, kasu gehienetan, euskal hiztunekin harreman zuzenak dituztela, zalantza
|
dugu
emaitza ez ote den geratu gizartearen osotasunetik desbideratuta. edo bizitza historian ikertzaileak bete beharreko rol motibatzailea taldeak berak bereganatzen duela" (Hernández Garc� a 2010, 309). Horrez gain, talde honetako informatzaile zenbaiti elkarrizketa sakonak ere egin zaizkie modu indibidualean.
|
|
Auto-estimu gutxi izatea kaltegarria izan daitekeela denok dakigun arren, kontrakoa ez da hobea, auto-estimua izugarri handitzeak ez baitakar ezer onik, arrakasta ez ziurtatzeaz aparte, espektatiba eta perspektiba erabat irrealak sortu daitezkeelako horrek dakarren larritasunarekin. Esandako guztiarekin ere, egungo ume eta gazte asko eta asko beren etxeko errege eta erreginak dira, auto-estimua igotzeko mimatuak eta babestuak izandakoak, espero
|
dituzten
emaitzak ez lortzean irakaslearen aurka egiten dutenak behar beste motibatu ez izanagatik. " Irakasleak motibatzen jakin behar du!
|
|
Ezin
|
dugu
emaitza ez profesionala eman.
|