Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 8

2004
‎Kalitate handia (paperean tamaina handiko inprimatze lanak egiteko, adibidez) edo jatorrizko argazkitik kopia doi doia (kolore, kontraste, saturazio eta gainerako parametroetan) lortu nahi denean, ordea, aukera automatiko horiekin bakarrik nahi ditugun emaitzak ez erdiestea ez da harritzekoa.
2011
‎Bi lanek iradokitzen dute seinale horiek askoz lehenago identifika daitezkeela, konplikazioak minimizatuko dituzten prebentzio neurriak hartzeko, hala nola bizimodu aldaketak edo tratamendu egokiak hasteko. Hala ere, National Heart Lung and Blood Institute ko ikertzaileek argi utzi nahi dute emaitzek ez dutela frogatzen aldi irregularrek gizentasuna edo glukosa edo intsulina maila handia eragiten dutenik, baizik eta funtzionamendu metaboliko txarraren alarma seinale izan daitekeela. Arau irregularren kausak:
2016
‎Iban Zalduak jarri gintuen bidean, eta Aritz Galarragak atal guztiak ikusi ondoren idatzi zuen argumentuaren ahulezien inguruko zutabea. Indartsu hasi arren, ez du konbentzitu.Ez duela fruiturik eman esatean, uler dadila kateak espero zuen emaitzarik ez dutela lortu. Izan ere, hasieratik amaiera bitarteko balantzea eginez, sinesgarritasunean azpimarratu da gabezia.
2017
‎Behin altxatuek gerraosteko lehenengo urteetan «estatu berri»aren egonkortasuna sendotzeko martxan jarritako estrategia nagusiak ikusita, errepresioa eta inguratze politikak, testuinguru horretan Bizkaiko gizarte zibilean agertutako jarrera ezberdinak aztertuko ditugu. Halere, aztergai honen konplexutasunaz eta ikergaiaren egoeraz jabetuta, hemen plazaratutako ditugun emaitzen ez behin betikotasunaz ohartzeari beharrezko deritzogu. Izan ere, testu honen helburu nagusia bestelakoa izan da, alegia, historiografiak ikertu ez duen funtsezko aztergai bati buruzko lehen gerturatze akademikoa burutzea.
2021
‎Poesiak kontzientzia pizgarri gisa espero zuen emaitzarik ez ziola ematen ikustean ekin zion Aitzolek bertsolari txapelketak antolatzeari (Dorronsoro eta J.M. Lekuona, 1987: 9; Garzia, 2007:
‎Kontuan izanda parte hartu duten informatzaileek, kasu gehienetan, euskal hiztunekin harreman zuzenak dituztela, zalantza dugu emaitza ez ote den geratu gizartearen osotasunetik desbideratuta. edo bizitza historian ikertzaileak bete beharreko rol motibatzailea taldeak berak bereganatzen duela" (Hernández Garc� a 2010, 309). Horrez gain, talde honetako informatzaile zenbaiti elkarrizketa sakonak ere egin zaizkie modu indibidualean.
‎Auto-estimu gutxi izatea kaltegarria izan daitekeela denok dakigun arren, kontrakoa ez da hobea, auto-estimua izugarri handitzeak ez baitakar ezer onik, arrakasta ez ziurtatzeaz aparte, espektatiba eta perspektiba erabat irrealak sortu daitezkeelako horrek dakarren larritasunarekin. Esandako guztiarekin ere, egungo ume eta gazte asko eta asko beren etxeko errege eta erreginak dira, auto-estimua igotzeko mimatuak eta babestuak izandakoak, espero dituzten emaitzak ez lortzean irakaslearen aurka egiten dutenak behar beste motibatu ez izanagatik. " Irakasleak motibatzen jakin behar du!
‎Ezin dugu emaitza ez profesionala eman.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia