2009
|
|
Bertan, katalanaren aldeko manifestua irakurri, eta Herrialde Katalanen mapa erraldoia eseki genuen. Herri bakoitzak gustuko
|
dituen
ekintzak egitearen alde gaude.
|
2010
|
|
Haurra bere zereginetan motibatuta senti dadin, beharrezkoa da bere gaitasunetara egokitzea eta zailtasuna areagotzea gaitasun berriak hartu ahala. Oraindik gaitasunik ez
|
duten
ekintzak egitera behartzen edo bultzatzen bada, erraz motibatzen da, haren ahaleginak ez duela merezi izan egiaztatzean. Haurrak porrot egiten badu edo proposatutako helburua lortzen ez badu, beharrezkoa da konponbidea gainditzeko bidean jartzea, irmotasunaren eta lanaren bidez, eta bere gaitasunetan konfiantza izatea.
|
|
Langile publikoei aplikatzen zaien kodearekin batera, sektore bakoitzak araudi bat du, langileek aurre egin beharreko zigorrak gogortzeko. Bere eginkizunak betetzerakoan, enplegatu publikoak hirugarrenengan eta Administrazioan bertan eragina
|
duten
ekintzak egin ditzake, herritarrek Estatuari eskatzen dizkioten kalte ordainei beren ondarearekin aurre egitera eramango duen erantzukizun zibila eskatzeko. Herri Administrazioen Araubide Juridikoari eta Administrazio Prozedura Erkideari buruzko 30/ 1992 Legearen X. tituluan, Administrazioaren eta bere ardurapeko agintari eta langileen erantzukizuna arautzen da.
|
2012
|
|
Komunikabide guztiek dituzte abantailak eta desabantailak. Hortaz, iragarleak, ordaintzen duenez, baloratu egin du zer komunikabide den interesgarriagoa nahi
|
duen
ekintza egiteko.
|
|
Are gehiago esan dezakegu, Euskal Herriko herrialdeetanindependentziaren aldeko gehiengoa bermatu gabe Euskal Estatuaren aldekoaldarrikapen formala sustatuz gero, arriskua dago euskal herrialde batzuk Euskal 27Estatuaren lurraldetasunetik kanpo gelditzeko, bertako herritarrek horrela erabakitagainera. Behin estatu izaera lortuta, oso zaila gertatuko litzateke herrialde horiekEuskal Estatuan sartzea; izan ere, nazioarteko arauen arabera Euskal Estatu berriarilurraldetasunaren printzipioa aplikatuko litzaioke eta horren arabera Euskal Estatuakezingo
|
luke
ekintzarik egin beste estatuen mugak aldarazteko. Asko jota lankidetzaeskaini ahal izango lioke kultura, gizarte edo ekonomia gaietan, baina betiere, amaestatuaren bitartez28.
|
|
Abenduaren 28ko 1/ 2004 Lege Organikoak, genero indarkeriaren aurkako babes osorako neurriei buruzkoak, bi xedapen arautu zituen publizitatearen arloan: bata, Publizitatearen Lege Orokorraren 3 a) artikulua aldatzeko; eta bestea, erakunde eta instituzio jakin batzuei eskumena emateko, hain zuzen ere, publizitate sexista egokitzea edo bertan behera uztea xede
|
duten
ekintzak egin ahal izan ditzaten. Idazpuru honetan, artikulu horren idazketa berriari lotuko gatzaizkio.
|
|
Denbora horretan, helburu pedagogiko zehatzak eta belaunaldien arteko ikuspegia dituen jarduera bat garatzea planteatzen da. Hala, gizarte eta gizarte gaitasunak (belaunaldien arteko elkartasuna), komunikazio eta informazio gaitasunak lortu nahi dira, ikasleen eta helduen arteko elkarrizketaren bidez; kultura humanista garatu nahi da beste belaunaldi batzuekin harremanetan jarriz, eta helburu artistiko, estetiko edo adierazkorrak
|
dituzten
ekintzak egin nahi dira. Jarduerei dagokienez, kontzeptu hauek lantzera bultzatzen da:
|
2013
|
|
prebentziozko ekintzak egin behar dira, zereginek ez dezaten gainditu haiek egin behar dituztenen gaitasuna.Jazarpena: indarkeria psikologikoko egoerak hautematen dituzten eta haiek zuzentzeko neurriak aurreikusita
|
dituzten
ekintzak egin behar dira.
|
2016
|
|
Animazio soziokulturalak aukera ematen die hirugarren adineko pertsonei beste garai batean arrazoi desberdinagatik egin izan ezin
|
zituzten
ekintzak egiteko. Animatzaileak helburu hauek ezarri dituzte:
|
|
Animazio soziokulturalak aukera ematen die hirugarren adineko pertsonei beste garai batean arrazoi desberdinagatik egin izan ezin
|
zituzten
ekintzak egiteko. Animatzaileak helburu hauek ezarri dituzte:
|
|
◦ kono horitik kono berdera, nahi
|
duzun
ekintza egizu.
|
2017
|
|
Batetik, biktimen eta sistema juridiko penalaren arteko harremana; hau da, Sara preso politikoa denez, larritasun egoera horretatik osatze prozesu bat abiarazteko beharrezko tresnak ukatuak ditu; finean, martxoaren 2az geroztik (Izarrek 3 urte bete dituenetik) Presondegiko Arautegiak 100.2 artikuluan jasotzen duen moduan, espetxearen luzapen soila den Alcobendaseko amen zentro batean daude. Hori horrela, egunean, soilik, hiru orduz atera litezke; ez
|
dute
ekintzak egiteko aukerarik; ez dute euren osatze fisiko, psikologiko, emozional eta energetikorako kanpo laguntzarik; Izar bertako eskola batean dabil, baina muga handiak ditu, artean haren ama hizkuntza euskara delako... Estatuak erabiltzen dituen mekanismoek iraunarazten dute indarkeria matxista haien bizitzetan.
|
2018
|
|
Batzuk, begiraleen laguntzarekin; besteak, euren kabuz, autonomoagoak direlako". Gogoko
|
dituzten
ekintzak egiten dituzte gero. " Igerilekura joaten dira, liburutegira ere bai, eta herriko farmazia batzuetara joaten dira astean hiru aldiz, han sortu duten zaborra birziklatzera".
|
2023
|
|
egunerokoan ez daitezela bakarrik sentitu. «Etxean bizi den norbaitek egunero egin ohi
|
dituen
ekintzak egiten dituzte. Paseoak ematen dituzte, erosketak egitera ateratzen dira, eta etxeko lanak betetzen dituzte», azaldu du zentroko dinamizatzaileak.
|