Emaitzak: 6
2006 | ||
«Makula endekapena fotorrezeptoreen galera itzulezinaren eta/ edo erretinako espazioan lasta odol hodi ugari izatearen ondorioz gertatzen da. Eragindako begiek ezin | dituzte eguneroko lanak egin (irakurtzea edo gidatzea, adibidez), eta, gainera, askotan ezin izango dituzte bereizi maite duten pertsona baten ekintzak bere osotasunean, eta gaixoari aintzat hartzeko moduko estresa eragingo diote». Estatu Batuetako oftalmologoak gogorarazi du 17 milioi amerikarrek baino gehiagok makula endekapena izateko arrisku handia dutela, bi milioik behin betiko itsutasuna izan baitezakete. | |
2007 | ||
Emakumeak, egoera okerrenean Iraupen luzeko zainketen guztizko gastua zailagoa da emakumeen kasuan gizonen kasuan baino. Izan ere, emakumeek minusbaliotasun tasa handiagoa dute eta mendekotasun handiagoa | dute eguneroko lanak egiteko. Hala ere, argitu behar da ezen, gizonei dagokienez, emakumeek zailtasun txikiagoak dituztela, eta haien bizitza luzera handiak denboran arreta handiagoa eskatzen duela. | |
2008 | ||
Era berean, mendekotasun ertaina duten adinekoen %1, mendekotasun larria dutenen %2, 2 eta mendekotasun handia dutenen %2, 9 dira tratu txarren biktimak. Hamar biktimatik sei emakumeak dira, beste seik 74 urte baino gehiago dituzte, batek arazo psikologikoak ditu, zazpik arazo fisikoren bat edo gaixotasun kronikoren bat dute, bik ezintasunen bat dute, hiruk laguntzak behar | dituzte eguneroko lanak egiteko, eta bik gizarte zerbitzuen laguntza edo laguntza jasotzen dute. Adituek tratu txar mota desberdinen artean ekonomikoa nabarmentzen dute, mendekotasuna duten adineko pertsonengan eragin berezia duena. | |
2011 | ||
Bestalde, gurasoek, oro har, prestasun handiagoa dute, eta, beraz, errazagoa izango zaie seme alabei zeregin horiekin laguntzea eta lan horiek benetan egin zain egotea. Nondik hasi Ikasleak egin behar | duen eguneroko lanaren jarraibideak eta plangintza ezarri aurretik, garrantzitsua da indartzea edo ikastea behar duen irakasgaiaren curriculum edukiak zein diren jakitea. Kontuan hartu behar da matematikaren ikaskuntza progresiboa dela, eta ezin dela zenbait ariketa egin, baldin eta haien oinarri diren oinarrizko kalkulu eta eragiketak ez badira menderatzen. | |
2012 | ||
elkartearekin harremanetan jartzea. Animaliak babesteko elkarte bakoitzak bere politika | du eguneroko lanean laguntzen dieten boluntarioak hautatzeko. Animaliak babesteko elkarte batean parte hartu nahi duen pertsona nahi duenarekin harremanetan jar daiteke, telefonoz edo posta elektronikoz. | |
2022 | ||
Zergatik? Zordunketa txartelek kreditu txartelen abantaila asko | dituzte eguneroko lanerako aseguruei dagokienez, eta «aparteko onura: ez dute dirurik ematen; beraz, ezin dugu gastatu ez duguna«. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan eguneroko | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan eguneroko lan | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |