Emaitzak: 7
2008 | ||
Une proposition qui émane de moi[?] veut que tout, au monde, existe pour aboutir à un livre. / Nereganikako proposamen batek[?] nahi | du dena, munduan, existitzen dela liburu baterat heltzeko. (, uvre complètes, op., 378 or.) | |
2011 | ||
herritarren segurtasunak (biktimei gertaeren tokian bertan eskaintzen zaie arreta), ikerketa taldeak (salaketa bideratzen dute), eta kasuak jarraitzeko taldeak. Honako abiaburu hauek bete behar | dituzte denek: kaltetuenganako errespetua, konfidentzialtasuna eta oreka gauzatutako interbentzioetan. | |
2015 | ||
Elkarrizketatuei aukeran eman zitzaien beren izena eta aburuak publiko egitea edo ez. Hamarrek(% 52,6k) ez zuten erreparorik beren izenak argitaratzeko, beste bostek(% 26,3k) identitateaz gain aburua kaleratzeko arazorik ez zuten erakutsi, eta beste lauk(% 21,1ek) nahiago | zuten dena gordean mantentzea. | |
Hainbat aldagairi buruzko iritzia emateko eskatu zitzaien. Erantzunetan, 1etik 5era kuantifikatu behar | zuten dena delako garapena. Jasotako erantzunak 2 grafikoan agertzen dira. | |
2017 | ||
Itzulpen orokorretan iruzkinera edo ohar argigarrietara jo ohi da. Itzulpen liturgikoak ez dauka baliabide hori; testuak berak argitu behar | du dena, aldarrikapen huts hutsean. Hauxe da, benetan, liturgiarako itzulpenaren erronka nagusietako bat. | |
2022 | ||
Zernahi gisaz, geografia humanistikoaren ildotik, Johnstoni (2004) jarraituz, lekua eta espazioa sozialki eraikirik daudela uste dugu. Komunitate berean bizi diren populazioko kideek onar dezaketen arren eremu edota unitate politiko berean bizi direla, ez | dute denek orientatzen beren burua eremu edo unitate politiko horrekiko era homogeneoan (Eckert, 2004). Johnstonen (2004) arabera, beraz, lekua interakzioaren testuinguru espazialaren eta tenporalaren elementu esanguratsuak bezala defini liteke: | |
Unibertsitateko ikasketa planetan eragin txikia izan arren, Espainian XIX. mendearen erdialdetik aurrera hasi ziren lantzen HH6, eta gero ere, unibertsitatean Pedagogiaren Historia diziplina akademiko gisa irakasten hasteak nabarmen igoarazi zuen arlo horren inguruko lanen produkzioa. Europan bolo bolo zebiltzan korronteen eraginpean sortuak dira sasoi hartako obrak, batez ere historizismoaren eta positibismoaren eraginpean, eta garaiko hezkuntza politikak legitimatzeko joera | zuten denek (Guichot, 2006: 34). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Uztaro | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan den | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan den delako | 1 (0,01) |
ukan den gorde | 1 (0,01) |
ukan den orientatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |