Emaitzak: 6
2003 | ||
aisialdia partekatzen da, baina eskolako lanak gutxiago. Presentzia handiagoa | du beste jarduera osagarri batzuetan, hala nola txangoak, jaiak, kirol ekitaldiak, antzerkia… Gure inguruko herrialdeekin alderatuz gero, ikusten da gurasoek irakaskuntza prozesuetan parte hartze zuzenagoa dutela Austrian, Herbehereetan eta Suedian. Soziologoek adierazi dute gurasoek onartu behar dutela, etxera iristean, denbora eman behar dutela beren seme alabekin batera zereginak errepasatzen. | |
2010 | ||
Opariak jasoko dituzte, bai, baina ikasi behar | dute beste jarduera batzuei balioa ematen eta horiekin gozatzen: oporrak hartu, familiakoak bisitatu, guraso eta senideekin atera... | |
Haurrak. Txikienek ez dakite egarria | dutenik beste jarduera batzuetan entretenituta dauden bitartean. Alderdi hori kontuan hartzea komeni da, ura edaten dutela azpimarratzeko, batez ere egun beroenetan. | |
2011 | ||
Boluntarioak pertsona goroziarrekin Boluntarioek erosketa txikietan eta kirol jardueretan laguntzen dute, edo paseoan laguntzen dute Asociación de Sordociegos de España elkarteak gidari interpreteen talde profesional bat du, “pertsona gorozitoek eguneroko bizitzako jarduera askotan dituzten beharrei erantzuteko, hala nola kontsulta medikoetara joateko, banku kudeaketak egiteko, erakunde publiko edo pribatuetara joateko…”. Gainera, Elkarteak boluntarioak ditu kostu handia dela-eta egiten ez | dituen beste jarduera batzuk egiteko. Boluntarioek beren denbora eskaintzen dute pertsona gorozitoei eguneroko erosketa txikietan laguntzeko, kirol jardueretan, jardunaldietan eta tailerretan parte hartzeko edo paseoan laguntzeko. | |
2013 | ||
Bi kanpamendu aurreikusi dira: abuztuaren 10etik 21era eta abuztuaren 21etik irailaren 1era. Boluntarioek egunean zehar egiten dituzte lanak, eta denbora librea | dute beste jarduera batzuetan parte hartzeko Parte hartzeko baldintza gisa, boluntarioen gutxieneko adina 18 urtekoa da. Gainera, kanpaleku horietan interesa dutenek «kezkak dituzten gazte parte hartzaileak, sentsibilitate artistikoa eta hezkuntza jardueretan lan egiteko gogoa» izan behar dute. | |
2023 | ||
Pazienteari gustatzen zaion, motibatzen duen eta egiten duen edozein ariketa fisiko gomendatu daiteke. Gomendio bera erabiliko litzateke garuna aktibo | duten beste jarduera batzuetarako. Argi dago. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan beste | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan beste jarduera | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |